Gå til innhold

en tragisk dag i dag=(


Anbefalte innlegg

Skrevet

3menningen min på snart 17 år, valgte igår og ta sitt eget liv=( vi sitter igjen med tanker, og lurer på hva den stakkars gutten har tenk for og ikke ha igjen noe håp på livet... han har hatt det vanskelig gjennom årene, igjennom mange forskjellige fosterhjem og alt det der... stakkars han lillebror på 11 som sitter igjen med sorgen på at broren har gjort det her...

 

må Michel vile i fred

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så ufattelig trist..:(

Skrevet

så fryktelig trist! Jeg vet hvor vondt det er å være nær familie til noen som tar sitt eget liv. følelsen av at man skulle sett noe, gjort noe, sagt noe, hjulpet mere etc... det er bare frykteig vondt for alle involvert. Håper lillebroren får all den støtte han trenger, og at dere alle klarer å tenke positivt i sorgen. Desverre kommer noen mennesker ned i så mørke hull at de ikke ser noen utvei, og det er så lett for oss andre å se klart når skaden er skjedd, men det er viktig å ikke la alle "hvis bare"-ene ta knekken på en. ta vare på hverandre og snakk mye sammen.

Skrevet

ja, skal være sterke for hverandre... hvertfall for broren og moren hans... er bare så vanskelig. i jul i fjor døde en god venn av meg på samme måte... tankene surrer i hodet, og ting er så utrolig vanskelig... :( :( uff

Skrevet

Grusomt:o( Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...