Ronja&Odin Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 3menningen min på snart 17 år, valgte igår og ta sitt eget liv=( vi sitter igjen med tanker, og lurer på hva den stakkars gutten har tenk for og ikke ha igjen noe håp på livet... han har hatt det vanskelig gjennom årene, igjennom mange forskjellige fosterhjem og alt det der... stakkars han lillebror på 11 som sitter igjen med sorgen på at broren har gjort det her... må Michel vile i fred
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 så fryktelig trist! Jeg vet hvor vondt det er å være nær familie til noen som tar sitt eget liv. følelsen av at man skulle sett noe, gjort noe, sagt noe, hjulpet mere etc... det er bare frykteig vondt for alle involvert. Håper lillebroren får all den støtte han trenger, og at dere alle klarer å tenke positivt i sorgen. Desverre kommer noen mennesker ned i så mørke hull at de ikke ser noen utvei, og det er så lett for oss andre å se klart når skaden er skjedd, men det er viktig å ikke la alle "hvis bare"-ene ta knekken på en. ta vare på hverandre og snakk mye sammen.
Ronja&Odin Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 ja, skal være sterke for hverandre... hvertfall for broren og moren hans... er bare så vanskelig. i jul i fjor døde en god venn av meg på samme måte... tankene surrer i hodet, og ting er så utrolig vanskelig... :( uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå