Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 http://www.fvn.no/nyheter/utenriks/article690070.ece
Milla med spettn :) Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 helt forferdelig.kjenne e får vondt i magen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 uff jeg leste det i ste fikk vondt inni meg. tenker på min nydelige datter som ligger å sover. kunne ikke tenke meg å gjøre noe sånt mot et uskyldig barn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 får ikke kopiert linken, men står det i vg eller noe??
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 det står vertfall i fedrelandsvennen. en 1åring som er avhenig av rus fordi foreldrene gir han det;(
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Sa det på sol nå. Det er jo helt vanvittig!!! Der denne gamle, ubrukelige kjerringa ler nar ungen får pipa. Skulle vårt skutt begge to!!! Sorry, altså...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 kjenner jeg blir fly forbanna. greit de er avhenig men de tvinger jo den stakkars ungen til å bli avhenig. jævla utlendinger, rart man blir rasist?? beklager men noen religioner er helt på trynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå