Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde Viking Goretex vinterskoene til snuppa ifjor vinter-de var supre. Holdt henne tørr på bena, fikk t.o.m skryt fra barnehagetantene......... Tror jeg kjøpte de på G-sport......veldig gode-litt dyre, men da holder hvertfall småttisene seg gode og varme og tørre på bena......
LadyLuck & Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 disse hadde jeg til eldste.. men de er litt store til minste enda Men absolutt annbefale.. tror jeg kjøpte på skoringen
Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Har også Cherrox til snuppa...............de er supre når det er rundt 0 grader ute på høsten...............................ofte tilbud på Coop.....
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Begge mine har sorell sko til vinteren også kjøpte eg nå timberland sko til begge to til nå i høst og dei er store nok til å brukast til våren også før det blir heilt joggesko vær.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 ps. mine er 5 og 3 år Jenta mi hadde pony sko og cherox i fjor. Kom over billige fine timberland sko for nokon dagar sida og kunne ikkje gå frå dei
Ranveig R Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 LIlle blir 2 i november, og eg håpar eg snublar over Dock Boots til ho. Storebroren hadde dei og Coop Obs sine vintersko i fjor vinter, brukte så å seie berre Dock Boots'ene. Må vel leite litt på nett trur eg, dei skoene er heilt fantastiske, og storebror var varm og tørr både i slaps og i snø. Men så blir det sjeldan under -5 grader her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå