Gå til innhold

høst/vinter sko til 2 åringer? hva kjøper du i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Viking Goretex vinterskoene til snuppa ifjor vinter-de var supre. Holdt henne tørr på bena, fikk t.o.m skryt fra barnehagetantene.........

Tror jeg kjøpte de på G-sport......veldig gode-litt dyre, men da holder hvertfall småttisene seg gode og varme og tørre på bena......

Skrevet

disse hadde jeg til eldste.. men de er litt store til minste enda

Men absolutt annbefale.. tror jeg kjøpte på skoringen

Skrevet

Har også Cherrox til snuppa...............de er supre når det er rundt 0 grader ute på høsten...............................ofte tilbud på Coop.....

Skrevet

Begge mine har sorell sko til vinteren også kjøpte eg nå timberland sko til begge to til nå i høst og dei er store nok til å brukast til våren også før det blir heilt joggesko vær.

Skrevet

ps. mine er 5 og 3 år ;) Jenta mi hadde pony sko og cherox i fjor. Kom over billige fine timberland sko for nokon dagar sida og kunne ikkje gå frå dei ;)

Skrevet

LIlle blir 2 i november, og eg håpar eg snublar over Dock Boots til ho. Storebroren hadde dei og Coop Obs sine vintersko i fjor vinter, brukte så å seie berre Dock Boots'ene.

Må vel leite litt på nett trur eg, dei skoene er heilt fantastiske, og storebror var varm og tørr både i slaps og i snø. Men så blir det sjeldan under -5 grader her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...