Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg har fått henvisning fra min lege nå, men hun trodde kanskje jeg måtte slanke meg først, har bmi på 29 og den bør visst være 27.. Det som er så rart er at jeg er ikke veldig overvektig liksom.. bruker str 40/42 i klær og mistrives, men feit er jeg vel ikke? Hun målte også avstand fra hals til brystvorte, denne var 27,5 cm, noen som vet hva kriteriene er?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2009 glemte å si.. 170 cm høy. Er det ingen som vet? Er litt redd for å få å bli avvist av sykehuset:(
hurra1234 Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Har ingen erfaring, men: Din viktigste jobb på sykehuset er å legge frem hvor stort problem dette er for deg. Tror de vil vurdere operasjon på bakgrunn av objektive funn (hvor stor er puppen osv) og subjektiv beskrivelse av din situasjon. Ingen dør av for store pupper, så det som er viktig er å få frem hvordan dette evt ødelegger livskaliteten eller livsutfoldelsen din. Finnes garantert kvinner med større pupper som ikke synes det er et problem nemlig. Det er lov å øve seg på forhånd. Og husk å ha alle momenter skrevet ned på et papir. Det er lett å glemme å si ting når man sitter foran legen.
giggsi Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg har fått det dekket. Ble operert i mai. Du bør ha under 30 i bmi. Bør,ikke må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå