Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 er nå 12+1 så da hører jeg vel til her?? trodde jeg sko våkne i dag uten kvalme og være opplagt, sånn pang liksom:), men må nok slite noen uker til. ja, ja, har to fantastiske gutter fra før så vet det er vert det, heldigvis. hvordan er det med dere andre på 2 trimester?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Trøtt....... :-) Trodde faktisk at jeg var over det værste da jeg var 11+3! Da gikk jeg nemlig på ferie, og fikk sove! Var deilig å faktisk gå en hel dag uten å gjespe! :-) Nå har jeg vært på jobb en uke, og har måttet begynne å ta en liten hvil etter jobb!! Sliter med å holde meg våken mellom kl 15-20!! Håper det snart tar slutt, og jeg får litt energi tilbake! Er i dag 15+2 og lever i håpet!! :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Er ca 15-16 uker og er mye trett for tiden, vil helst sove hele tida.... Venter nr 4 iløpet av jan/febr... spent på hva UL termin sier... Fant ikke ut at jeg var gravid før rundt 2-3 uker siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå