angelica85 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg er vel ca 5+1, og lurte egentlig bare på om det er noen som bor i Tromsø her inne?
angelica85 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Hei, så gøy da:) Er egentlig ikke herifra, men fra Hammerfest. Bor i Tromsø nå pga. utdanning:) Vet ikke helt hvor det bærer når jeg en dag blir ferdig... Bor du her nå?
fridamednr3 Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 jeg er fra Tromsø, ca 5 jeg også sees på BIM treff etterhvert?
gmfosse Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Jada, æ bor her og jobbe som lærer. Ferdig utdanna for 2 år siden. Skal studere litt (20 sp) i løpet av høsten, det skal bli gøy! E det er din første? Det e min første. Var gravid tidligere i år, men mista i mars. Håper ting går bedre no..
angelica85 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2009 Det her e faktisk min andre... Fikk jenta mi litt tidlig. Så har ei datter som blir fem i oktober, å så kanskje en nr 2 i april:) Kanskje det...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå