Brillemamma Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg synest det er ganske fint..tror jeg..hehe, er liksom ikke heeelt sikker...
...♥... Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Har selv vært inne på det navnet, synes det er kjempefint!)
polarn & pyrene Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Har selv en datter på 4 år som heter Siri så jeg syntes det er fint.
Sylteflesk Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Har to gode venninner som heter det, voksne damer da. Jeg synes navnet er fint, og er vel ikke så vanlig til små jenter nå for tiden.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Hmm, jeg synes det er midt på treet. Helt ok:-)
frinella Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jeg synes det er kjempe fint:) hadde jeg kommet på det når jeg var gravid hadde det nok vært en av alternativene!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Vi liker det godt og hadde valgt det om det ikke var for hva det minner om på trøndersk (mye trøndere i slekta).
mamman til to gutter Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Vi hadde det som et av de første navnene som kunne være aktuelle forrige gang, men det var før vi på ultralyd fant ut at vi ventet en gutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå