Gå til innhold

Alene hele helgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene hjemme, bare katten og jeg, siden fredag, da pappaen tok ungene med på helgetur. Og du store min, så deilig det har vært, jeg har gjort litt husarbeid, sett på TV, sovet litt, spilt litt poker på pcen, lest litt og spist akkurat det jeg ville uten at noen skulle fortelle meg når, eller sitte og rynke på nesen og si "jeg liker ikke dette!"..

Nå når eldstedatteren ringte for å si at de var en time hjemmefra, kjente jeg til min fortvilelse at jeg gruer meg til de kommer hjem... Gruer meg til bråket, maset og rotet de bringer med seg hjem.

Det var vel det jeg visste, jeg burde ha vært singel og barnløs resten av livet!...

Men jeg ble jo ikke det, så nå må jeg bare ta på meg mammarollen igjen, og være lykkelig som det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen. Helt normalt. Nå har jeg aldri hatt en hel helg, men det er ofte når jeg hører bilen i singelen at jeg kjenner at nå er det slutt på freden! Men sånn er det. He, he...

Skrevet

He he, du er ikke den eneste som tenker slik!

Skrevet

Helt ærlig..jeg tror jeg rømmer snart! Takler ikke dette.. Har en avstandsfølelse til mine egne barn, selv om jeg elsker dem, så er det som om jeg ikke helt skjønner at jeg er deres mor..

HI

Skrevet

Et spørsmål helt på siden:

Vet du den beste siden for å spille blackjack?

Skrevet

Hei Miss Misantrop.. Nei det vet jeg ikke, spiller ikke blackjack..:)

HI

Skrevet

dette vil jeg tro er helt normalt :)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...