Gå til innhold

Mamma 27med 2 gutter- og hennes vognproblem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære mamma 27.

Sist vinter kjøpte du først en cangaroo-skrytte jo veeeldig av den. Deretter scooter-som ifølge deg var drømmevogna.

Det var den tydeligvis ikke, for nå er du jammen på vognjakt igjen.

Skjønner jo at du kan gå lei vogna di-det gjør vi vel alle iblandt.

MEn for det første, minste sømmen din er ett og et halvt år, da må da scooteren være helt utmerket for haN? Bruker scooter selv til min store to-åring, mer enn god nok plass til han.

Så skriver du at du trenger til tider plass til begge barna dine- kjære vene deg, eldstegutten er da snart 5 -fem - år!!! Da skal det da vel ikke være behov for vognplass til han?? neste høst er han da skolegutt-skal du trille han dit også da eller ??? Og det har ikke kommet fram noe sted at han har noen sykdom e.l som tilsier at han ikke kan gå selv...

Dette er ikke ment som et surt oppgulp altså- mer en lite oppvekker til deg, å få deg til å innse at unga faktisk vokser og blir store, de er ikke lenge babyer om du kan trille rundt. La eldste gutten din få være det han er, en stor gutt på 5 år og ikke den lille babyen du tydligvis fortsatt ønsker han var. Men, vil du gjøre han til mobbeoffer da han begynner på skolen- så er du godt i gang nå med å ha han i vogn fortsatt.

Alle friske, normale femåringer går selv-til og med langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde hun var gravid igjen...og nok en gang på jakt etter vogn...merkelig oppheng. Vi bruker knapt vogn og har en på 1 år og 1 på 3 år....

Skrevet

kanskje hun har mer enn et vognproblem...

Skrevet

dytt (som hun pleier å skrive på sine egne innlegg)

ikke lett når barna vokser.. tenk når minstemann vokser ut av alle vogner som er også.

mamma med bare en kombivogn og en trille

Skrevet

vogn til en 5 åring?!!

Skrevet

Tror du har større problemer HI, som holder rede på vognene til de enkelte og eksakt hvor gamle barn de har.

Jeg har en på 2 og en på 3,5 (snart 4 -fire- år!!!) som gjerne sitter i vogna samtidig på lengre turer. Spsielt om vi har vært en plass, de begge er trette og leie, og vi har litt dårlig tid, da er det greit å sette begge i vogna og traske av gårde. Stakkars barna mine, blir sikkert mobbet de da.

For et tåpelig innlegg. Tror det er du som trenger en vekker

Skrevet

Vogndilla! :D

Vogner er gøy, jeg byttet ut vogner hele tiden med andremann.

Byttet ut noen vogner med tredjemann også, men ble lei av det også til slutt.

Tilsammen så har jeg hatt CA 15 vogner til mine 3 barn.

Og det, bare fordi jeg elsker å trille nye vogner men blir fort lei ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...