Gå til innhold

Full i går....Huff!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble på en god snurr i går, kjempeartig det, meeeen....

Traff på en jeg rota med/hang sammen med i 2000...da var jeg 19 og han 29..vi møttes tilfeldigvis, han skulle kjøre meg hjem fra russefest, jeg syns han var utrolig pen og dermed var det gjort. Ikke noe sånn alvorlig forhold, vil jeg si...god sex, og halvseriøst :) Det varte vel rundt tre-fire mnd. Da var han plutselig lei, og begynte og henge med en anne jente..Jeg ble skikkelig såret, for han var likosm alt jeg ville ha, den gang...I ettertid ser jeg jo at han er meget glad i damer, men jeg visste jo ikke bedre da.

Hvertfall...i går/natt traff jeg han på byen da, og satte meg ned og slo av noen ord med han..Lettere bedugget mått ejeg jo si at jeg ble veldig lei meg da han dumpet meg uten et ord til fordel for den andre jenta osv...Og at jeg syns han fortsatt ser j..... bra ut, og alt det som følger med...Vi satt en stund og mimret, og han sa at jeg var veldig pen, hadde en fin stuss og sånne ting. han kjøpte en øl til meg, og når vi skiltes var det en god klem og en nuss på kinnet/munnen..

Jeg er jo i et kjempefint forhold nå, med to barnog full pakke..han jeg er med nå, vi har vært sammen i snart 10 år, og han ER drømmemannen...men det var noe spesielt med han typen her da. Jeg kunne nok aldri vært utro, men jeg fikk bare så lyst å si til han hva jeg mente..Jeg er masse alene med barna da samboern min jobber borte. nå har han vært borte i over tre uker, så jeg savner nærkontakt, derfor var det bare så himla godt å sitte ved siden av han her og bare snakke og mimre litt.. De er ikke utroskap det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Nei det er ikke utroskap. Synes du høres ut som en fornuftig jente jeg!:)

Skrevet

Veeeel, folk har forskjellige grenser hva angår utroskap, for meg er dette helt på grensen, evt over grensen siden du faktisk musset han på munnen. Det jeg ikke kan gjøre når mannen min er tilstedet er for meg utroskap. Ville du musset han med mannen din der? Ville du satt pris på at mannen din musset på andre kvinner han syns var fine og tidligere har vært vilt begeistret for på byen? Noe å tenke på......Men som sagt, vi har alle forskjellige grenser, hvor deres grense for utroskap går vet ikke jeg. :o)

Skrevet

Jeg har også en sånn en i mitt liv..

Utroskap? Vel, jeg synes ikke det. Om dere kun snakket og du gav han en nuss på kinnet?

Ganske uskyldig i mine øyne.

Skrevet

Hun skriver jo at hun musset han på munnen også. Uskyldig? Kanskje med en kompis, ikke med en tidligere elsker. ;o)

Skrevet

Å...nei nuss på munnen er ikke ok, nei..

Skrevet

Vi trenger vel ikke være så pripne? Må være greit å susse litt for gammet vennskaps skyld!

Skrevet

DET er vel ikke utroskap, iaffal ikke i mine øyne. kanskje litt unødvendig med nuss på munnen, men ikke utroskap! da tenker jeg kraftigere saker enn dette.

Skrevet

Utroskap er det ikke! Og et muss på munnen er ganske uskyldig det også! Hadde skjønt det om du hadde tunga langt ned i halsen på han liksom... Det kan være noe å tenke på. Men for vår del er det fortsatt ikke utroskap. Hvordan andre ser på det, er jo som ei her nevner, forskjellig..! For noen går kansje grensen ved en klem, hva jeg vet. Men til ditt spørsmål, syns jeg ikke et lite muss på munnen og komplimenter er utroskap :)) Må da være lov med litt spenning i hverdagen og ha kontakt med tidligere elskere/kjærester så lenge forholdet er lagt på is for lengst og man er trygg der i livet man er :) Så fyllenerver syntes jeg hvertfall ikke du skal ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...