flypapir Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg har dem og synes de er gode å ha når jeg er ute på kalde vinterdager
Gjest Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Er jo mange forskjellige Sorell vintersko - men hvis du mener de som "alle" har - så ja, de er kjempegode og varme. Men de er ganske "tunge" å gå mye med, synes jeg da. Ikke de jeg tar på om jeg skal gå lang tur...
mamma`n til nurk Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg har brukt de på jobb i barnehage, og de var gode og varme, men jeg syntes de var tunge å gå med, spesielt når snøen kom.
mamsen=) Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 synes også de er kjempe gode på senhøst/tidlig vinter og vår. men ble faktisk litt kald på tærne de aller kaldest vinterdagene! står at de skal tåle ned til -40....men det gjør de altså ikke. Litt tunge å gå med er de, men vanesak
theamortil3 Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Jeg har av den vanntette typen som det står "vanntett" på siden av skoen. Denne er vist litt dyrere men er verd det. Bruker de til våt sne og leking med ungene ute. De er skikkelig varme og gode. ALDRI våt i de heller. Det er det beste kjøpet jeg har kjøpt til meg selv. Mine er nå 3 år og holder ennå tett og er like varme. De er jo litt stive men vil ikke si de er så tunge å gå i :-) Bor i nord-Norge og brukte de i 20 minus i vinter med bare et par ullvangsokker i og frostpinnen jeg frøs faktisk ikke... Supre sko! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå