Gå til innhold

Blomster i gave til voksen dame?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ok ting å gi til noen som har "alt"? Eller synes dere det er for upersonlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på hva du mener med voksen, hvilket forhold du har til vedkommende, og hva anledningen er.

 

Jeg er såkalt voksen (over 40), setter pris på blomster, men hvis en venninne hadde gitt meg blomster til bursdag f.eks. hadde jeg kanskje synes det var litt upersonlig. I hvert fall hvis det er en bukett som er borte etter noen dager. En orkide eller noe annet som varer litt, er fint. Ofte er en flaske vin vel så greit, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...