Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 veier 45kg. er 1.60 høy. trener og trener hele tiden. er kjempenøye med maten.. bare spist snop de to siste dagene. klarer ikke begrense meg eller stoppe når jeg først har begynt. har aldri kastet opp mat, men jeg er livredd for å se ut som en hval i morgen jeg er så lei meg jeg sitter her og griner. hva skjer med meg?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Vet jo ikke hvordan du ser ut, men høres ut som en ideel vekt for meg.
Gjest -<<- Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg aner ikke hva som skjer med deg, men du indikerer vel at du kan ha en spiseforstyrrelse. I så fall er en prat med fastlegen et bra sted å begynne. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 jeg har tålig mye muskler etter mye hard styrketrening.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 etter vekten din å dømme med tanke på høyden er du noe lett spør du meg. er ca like høy og veier 10 kg mer enn deg, og får hele tiden kommentarer på at jeg er så tynn. du skriver ikke så mye om hvorfor du gråter. føler du at du er for tung siden du er redd for å se ut som en hval i morgen? om du føler deg tykk med den vekten så ville jeg søkt hjelp før det går for langt. det er tungt å snu en spiseforstyrrelse om det utvikles den veien.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Kjenner igjen følelsen, men jeg pleier å trene ekstra hardt dagen etter jeg har spist en del "dritt"....du har nok høyforbrenning etter mye styrketrening, tror ikke du blir feit over natta nei ;-) Du må unna deg litt kos av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå