Gå til innhold

tror jeg trenger hjelp :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

veier 45kg. er 1.60 høy.

trener og trener hele tiden. er kjempenøye med maten..

bare spist snop de to siste dagene. klarer ikke begrense meg eller stoppe når jeg først har begynt.

har aldri kastet opp mat, men jeg er livredd for å se ut som en hval i morgen :( jeg er så lei meg jeg sitter her og griner.

hva skjer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvordan du ser ut, men høres ut som en ideel vekt for meg.

Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer med deg, men du indikerer vel at du kan ha en spiseforstyrrelse. I så fall er en prat med fastlegen et bra sted å begynne.

God bedring.

Skrevet

jeg har tålig mye muskler etter mye hard styrketrening..

HI

Skrevet

etter vekten din å dømme med tanke på høyden er du noe lett spør du meg. er ca like høy og veier 10 kg mer enn deg, og får hele tiden kommentarer på at jeg er så tynn. du skriver ikke så mye om hvorfor du gråter. føler du at du er for tung siden du er redd for å se ut som en hval i morgen? om du føler deg tykk med den vekten så ville jeg søkt hjelp før det går for langt. det er tungt å snu en spiseforstyrrelse om det utvikles den veien.

Skrevet

Kjenner igjen følelsen, men jeg pleier å trene ekstra hardt dagen etter jeg har spist en del "dritt"....du har nok høyforbrenning etter mye styrketrening, tror ikke du blir feit over natta nei ;-) Du må unna deg litt kos av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...