Alle oss:) Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Er "bare" 3. dagen på overtid og er ufattelig lei allerede! Går med maserier i perioder i løpet av dagen, vært til stripping på terminen, men har ikke gitt noen effekt hittil. Ellers er bekkenet verre enn før, får ikke sove så mye i løpet av natta for jeg finner ingen behagelige stillinger lengre:( Bortsett fra det har jeg en fantastisk mann som hjelper meg mye og gjør alt som skal/trengs å gjøre i huset:) Men nå krysser jeg virkelig fingrene for at fødselen er rett rundt hjørnet:) Hvordan går det med dere andre??
LIFE73 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 4. dag på overtid her og ikke et eneste tegn på at noe skal skje. Ganske så frustrerende.....Ser at det er mange som kjenner masse kynnere, maserier, får høre at de er moden og har litt åpning, at de blir strippet etc. Men her skjer det absolutt ingenting!!!! Snufs... Skal til jordmor på onsdag og da er jeg evt. 1 uke på overtid. Håper hun da vil sjekke om jeg er moden/har åpning.... Ellers er formen fin, men sliter med nattesøvnen pga dobesøk og finner ikke helt roen.....typisk etter 2. dobesøk om natten kan jeg ligge flere timer og tenke på alt mulig rart. Slitsomt! Kjenner jo masse liv i magen heldigvis, men for hver dag som går, blir jeg mer bekymret for om den lille har det bra i magen min... Det skal uansett bli utrolig godt å ha fødselen overstått og ha babyen i armene/på brystet! Det er jo en fantastisk opplevelse og uansett vil det jo ikke være mange dagene igjen før det skjer noe. Så vi får bare holde ut!!!
Dikigoros_Høygravid Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Samme her: ble strippet på termin 7/8 og fikk modningsakupunktur på sykehuset i går. Lurer på om slimproppen har begynt å gå - eller om jeg bare har litt blødninger etter stripping? Ellers er det ikke så mye som skjer - mye vonde kynnere når jeg beveger meg, så det gjør jeg ikke så mye:-) Blir en del lesing og data på soffaen. Men har i hvertfall laget boller og middag i dag, og har tenkt å fleske til med en eplekake til krimmen i kveld;-) Har fått ny time på sykehuset til fredag, det virker bare så utrolig lenge til!! Frykter at jeg får en laaang fødsel siden så lite har skjedd til nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå