Gå til innhold

Om dere er sykemeldt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og grunnen til det er slik at dere ikke kan ha barna hjemme, men de må i barnehagen på dagtid på hverdager slik de pleier. Hva fyller dere dagene med da? Siden noen av dere kritiserer at de som er sykemeldt gjerne bruker en del tid her inne mener jeg. Hvilke sysler foreslår dere i stede? Om man f.eks ikke klarer å gå og alt bruker flere timer hver dag på å lese bøker. Er det bedre å glo på tv kanskje? Må man kunne strikke, sy eller gjøre annet håndarbeid for å ikke bli rakket ned på? Hva er passende tidsfordriv for en som er sykemeldt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...