gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei, jeg har siste uken (er i uke 30) hatt skikkelig vondt under beina. Greie nesten ikke trå på de når jeg står opp om morgenen...kommer og går litt utover dagen men det pulserer og verker masse... Har hatt fine urinprøver og blodtrykk hele veien..(sist sjekket for to uker siden)... Er det bare vann i kroppen som gjør det?
Lillemy-77 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Hei:) Jeg også har hatt mye vondt under føttene, og som du sier, verst om natta og morningen. Jeg har gått ut ifra at d er pga hevelse som kommer av vann. Skal til jordmor i morgen, så kan jo høre med henne. Får iallefall sjekket urinprøve og blodtrykk også da. Men regner med det er "normale" plager ved sv.skap... Er forresten 34 uker på vei:o)
venter odelsgutt i august Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Har hatt det samme i de siste ukene, er 40+3 i dag. Har til tider nesten ikke kunne stå på føttene. Og det skyldes vann i følge jordmor. Et tips som gjør utrolig deilig på hovne slitne føtter er å kjøpe en kjølende og sirkulasjonsøkende krem og smøre inn føttene med. Får min kjære til å gjøre det om kvelden og det er himmelsk!!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Takk for svar:-) Godt å høre det er normalt...begynte og tenke på svangerskapsforgiftning osv..men det er vel flere symptomer i tillegg da... Vi får bare holde ut noen uker til:-) Skal kjøpe meg en kjølende krem jeg og:-)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Jeg sliter også med dette.. er i uke 30 nå... og har til tider veldig vondt under føttene... hos meg er det spesielt litt utpå dagen når jeg har gått en del... da må jeg ta på meg noen myke sko... for jeg klarer ikke å gå på den harde parketten... slitsomt... mine verdier på boldprosent, urin og blodtrykk er helt fine... Sist svangerskap kjente jeg ikke til dette før fødselen var i gang og jeg gikk i flere timer mens riene stod på...
Marbella Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Det e sikkelig ille på morran...men det kommer seg utpå dagen...hva kommer det av?? Har ikke vann ikroppen eller er spesielt hoven...
Tyren78-09+12 Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Sånn har jeg det om morran også. Vondt å gå! Har fått litt vann i føttene(fotbladet og litt rundt anklene), ellers ikke merka noe til det. Og det var verst de dagene med sol og varme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå