Gå til innhold

til mamma til gutt07 +jente09?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du skal tenke på deg selv, sønnen din og den i magen hvis du er så sliten av jobben at du får dårlig samvittighet ovenfor gutten din. I løpet av et 40 (?) års arbeidsliv er det en veldig kort periode en er gravid, så det er kanskje lov å tenke mest på seg selv akkurat da ?

Blir jo veldig slitsomt når en stadig føler en ikke strekker til og har dårlig samvittighet. Kanskje på tide å jobbe redusert så får du litt tid til å tenke bare på deg selv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...