Mamma til mine 3 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Synes du skal tenke på deg selv, sønnen din og den i magen hvis du er så sliten av jobben at du får dårlig samvittighet ovenfor gutten din. I løpet av et 40 (?) års arbeidsliv er det en veldig kort periode en er gravid, så det er kanskje lov å tenke mest på seg selv akkurat da ? Blir jo veldig slitsomt når en stadig føler en ikke strekker til og har dårlig samvittighet. Kanskje på tide å jobbe redusert så får du litt tid til å tenke bare på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå