Ksenia & Anjem Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg tror jeg aldri blir fornøyd, hehe...Finner ikke en vogn med STOR plass under, kan få plass til 2 unger hvis jeg må, god å sove i, deilig å trille, men ikke for tung, og ikke for dyr. hee
LadyLuck & Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 carena city tror jeg den heter.. Få til nød plass til begge om jeg må.. god plass under.. lett vogn, lett å legge samen.. Men IKKE en vogn for trapper... vår er ødelagt gr alle trappene (kommer ikke til huset uten å gå i trapp..
Ksenia & Anjem Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 vi har en carena easy trille.. suuper..men nytter ikke om vinteren..
LadyLuck & Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 http://www.barnevognguiden.no/index.php?option=com_jreviews&task=list&criteria=1&jr_vogntype=3&order=alpha&Itemid=70&limit=30&limitstart=0〈=no
fjollefrua Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 jeg har fire vogner... En quinny freestyle 3xl somblir brukt hjemme og på turer. En quinny zappsom ligger i bilen grunnet at den er enkel, liten når den er slått sammen og er flott å ha med på senteret og butikken. En emmajunga trille som er planlagt å ha som sovevogn i barnehagen Og en titanium breeze som er til overs og har vært med på ferie... Av disse er jeg mest fornøyd med freestylen pga den er enkel, "lett", kan brukes med bilstol, bag og sportsvogn, har god plass til en voksen sekk under, har håndbrems, sportsdelen kan vendes begge veier,håndtaket er justerbart, enkel å gjøre ren (bare å ta av alt trekket og vaske det), og den er enkel å manøvrere med svingbart hjul foran (kan låses)...
Gjest Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Vi har Teutonia Timmy - og er strålende fornøyde. God plass oppi, men ikke så veldig mye plass under akkurat. Bortsett fra stor og tung, så høres det jo ut som om du trenger en simo sportsvogn...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Har teutonia mistral og er kjempe fornøyd )
Gjest Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Hei. Leter også etter vogn med de fleste av dine kriterier. Vi har vurdert simo 124(blir for tung) og Scooter, tror den blir litt i korteste laget og skal derfor sjekke ut Dbs compact. http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=1083 Ryktene sier at den har veldig lang liggelengde og det er det viktigste for oss. Blir solg på Happyland på Svinesund for 1500,- Heter Cresent der. Ser ut som den har litt liten plass under =(
Sylteflesk Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Vi kjøpte en TFK joggster twist da vesla var rundt 18 mnd, den har god plass, er god å trille og god å sove i, ikke så tung og blir liten sammenslått. Den har håndbrems, noe som er supert i bratte nedoverbakker om vinteren. Men den har ikke noe god handlekurv under, det vil si, den er ikke så liten, men det er vanskelig å komme til, og nærmest umulig når ryggen er nede. Også er det ikke den peneste vogna i byen, men akkurat det er ikke så viktig.
Gothic Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Hva med den nye emmaljunga scooteren? Skal ha en større handlekurv enn før, har ikke sett på den enda, men tenkte å ta en titt snart, de har den på Rudo på Grønland,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå