Gå til innhold

Jeg lover bot og bedring hver gang, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... tre dager etter storrydding av huset, ser det like forferdelig jævlig ut uansett!!

Jeg er kriminell til å skulle "ta det senere"...!

Ork og æsj, noen som har noen ryddetips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener. I dag er jeg så lei av å vaske, at jeg orker ikke engang rydde vekk vaskebøtt og sette jif-flaska på plass.

Mitt stalltips må være å ha esker og kurver som du kan slenge ting i. Har kurver på badet til vaskemidler, sminke, føner og rettetang, osv. I stua til leker, garn, fjernkontroller. Enkelt å bare hive ting i en eske, og så ser man det ikke. Alt har sin plass, og mye lettere enn å måtte sette på plass i skap og skuffer.

Så er det jo dette med å rydde på plass ting med en gang man har brukt det. Letter sagt enn gjort.

Men er ikke rot et tegn på at man prioriterer viktigere ting i livet?:)

Skrevet

Joda, har fått meg endel kurver og slikt, men det har en tendens til å hope seg opp der, hehe. At jeg slenger ting som jeg bare vil ha ut av syne i en eller annen kurv, så blir det liggende ;o)

Og jeg kan lett slenge meg foran tv`n istedenfor å rydde, så jeg vet ikke om prioriteringen er helt på plass ;o)

Skrevet

jeg har ingen tips... jeg er heeelt lik deg der... :\

Skrevet

Samme her... føler meg som en elendig husmor, veldig flink til å ta ting senere....

Skrevet

Ta alltid med deg en to tre ting som skal til et annet rom når du bever deg rundt i huset. Så fort den vanen er innarbeidet flyter det litt mindre:-)

Skrevet

Ja, det er nok der det ligger ;o)

Jeg kan se på et par sko i stua og tenke "ja, dere skulle stått i gangen"...

Skrevet

Kjent sak! Rydder hele tida hver dag, hvis ikke så BOM huset ser herja ut, Slitsomt.. Jeg har et par sorte hull i mitt hus. To rom som jeg slenger inn ting som jeg ikke rekker å rydde skikkelig vekk. Kjøkken , stue , bad og barnas rom holder jeg stort sett i orden, men kontoret og vårt soverom er nedlessa i klær som skal strykes, post som skal inn eller ut, verktøy osv osv. Skal forresten ta et skippertak på kontoret i morra - så da kommer vel resten av huset til å stå på hodet i stedet;)

Skrevet

Jeg rydder jo som kjent lite, men jeg har et tips. Gro Harlem Bruntland metoden. Dvs hver gang man reiser seg opp tar man tak i noe som skal ryddes.

Skrevet

Hehe, har vært inne på tanken ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...