lille oss Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 den nye 2010 modellen duo edge? med sports-chassiet, noen som vet?
*Bo*og*Junior* Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Sikkert 8000-9000 kr. 2009 modellem betalte jeg 8200 kr for, kan ikke se for meg at den stiger noe/mye i pris.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Vi kjøpte vår i Sverige (Kattis babyshop), og da betalte vi nesten 9000 sv. kr. Vi fikk stellebagen med på kjøpet, og den koster ca 800 kr i Norge. Pga. kursen sparte vi noen tusenlapper. I Norge koster vognen ca det samme som i Sverige, men man sparer penger pga. kursen + stellebag på kjøpet. Gleder meg til å begynne og trille...
lille oss Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 okey, da skjønner jeg at vi gjorde et kjempekjøp! var innom barnens hus i vesterås, og der skulle de ha ca 7900 svenske kroner for den med sports-chassiet. men nå er vi i umeå, og her er det en messe som heter nolia eller no. i går når vi var der fant vi en barnevognforhandler fra lyxcelle som solgte vognen for bare 6000 svenske jeg ble så hoppende glad, for jeg visste vi sparte litt, men 3000 hadde jeg ikke trodd. også hadde de akkurat den fargen jeg ville ha og da! sort og limegrønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå