Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Kopier denne og svar på spørsmålene! : ) Enten det er din mann, forlovede, samboer eller kjæreste..har du en mann i livet ditt, så sleng deg på! Pappaer og brødre teller også! (For de som er single) Hvem er mannen din? : Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! : Hva er hans beste og dårligste egenskap? : Hans dårligste uvane er? :
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? :Min samboer Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! :175 høy, 75kg, muskuløs, blå/grønne øyne, blondt hår. Hva er hans beste og dårligste egenskap? :Lojal & naiv. Hans dårligste uvane er? :Drar av seg sokkene i sofaen og der blir de liggende...til jeg finner dem. HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? : Han er min forlovede Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! :han er 1.74 høy. Har mørkt, men lyst stripet hår. Blåe øyne. Slank og muskuløs, er litt skjeggete på haka, og bestandig sotete i ansiktet og på hender og armer siden har er mekaniker Hva er hans beste og dårligste egenskap? :Han beste egenskaper er at han er snill, omtenksomsfull, omgjengelig, generøs, og flink med barna. Hans verste er at han kan være ganske lat når det kommer til husarbeid og er veldig glemsk av seg. Hans dårligste uvane er? :rydder aldri vekk tallerken o.l han bruker, glemmer å kaste snusboksene sine når de er tomme (han bruker en boks for dagen, og de ligge overalt), glemmer å kaste bleier.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg driter i utseendeog alt annet trivielt. Men han MÅ være ærlig! Ærlighet setter jeg høyere enn noe annet, etter å ha blitt bedratt, løyet til og lurt i mange år. Lei løgnhalser. Kjærligheten til et annet menneske gjør at man ikke bryr seg om det ytre. Jeg vil bare ha ærlighet og gjensidig kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? : Min samboer og kjæreste gjennom 14 år Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! : Han er ca 180 cm, slank, med brede skuldre og en søt liten rumpe.. Mørk i håret, og med grønnbrune øyne og verdens beste smil. Hva er hans beste og dårligste egenskap? : Beste: Helt utrolig tålmodig med datteren vår Verste: Litt vel påståelig, selv om han innerst inne vet han har feil..(og jeg har rett..)hehe Hans dårligste uvane er? Han snuser, og forlater tomme snusbokser overalt.. Fryktelig vanskelig å kaste dem i søpla!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? : Ektefellen min og far til snart to av mine barn. Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! : Han er ca 185 cm, muskuløs og med litt ekstra polstring, snille blå øyne og de deiligste beina du kan tenke deg. Han har ikke lengre hår på hodet, da vi går over med maskinen annenhver uke, men har egentlig mørkeblondt hår. Han har et pent ansikt med symmetri og tiltrekkende lepper. Hva er hans beste og dårligste egenskap? : Hans beste egenskap må være hvordan han alltid har mitt beste for øye og ikke vet hva godt han kan gjøre for de han er glad i. Hans dårligste egenskap er at han er alfor snill og syr puter under armene på meg, slik at jeg har blitt en skikkelig lat kjerring. Hans dårligste uvane er? : Han tar av seg sokkene i stua og glemmer å legge dem i skittentøyskurven.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Han jeg er gift med 1.80,mørk blond,80kg,kort hår han er flink til å vise omsorg,men han er fryktelig træg til å få gjort det han skal... føler det er det samme som egenskapen...
Gjest Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? : samboeren min og far til vår datter Hvordan ser mannen din ut? Utfyllende svar ønskes! : 180cm høy, ca 80 stramme kg, isblå øyne, gyllen hud, kobberbrunt bukkeskjegg, skallet, masse tattoveringer, kantete trekk. kan se litt streng ut om en ikke kjenner han Hva er hans beste og dårligste egenskap? : han er utrolig snill, spretter opp når det er noe, elsker datteren sin over alt på jord, er flink til å holde kameratflokken samlet, innse når han skal holde munn, klemmer og koser masse, sier alltid masse positivt, flink til å ivareta sin sunne hobby/livstil, oppmuntrer meg, når vi er hos foreldrene på hytta så er det lett for han å la andre gjøre alt. som å dekke på bord o.l (en må liksom alltid si ifra da) disse forbaska sokkene som ligger over alt. slipp alt en har i hendene akkurat der en står og går tendensen er tilstede sterkt hehe Hans dårligste uvane er? hmmm. ? akkurat nå er jeg i et sukkerrus så jeg har ikke øyne for negative ting for øyeblikket
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Hvem er mannen din? > min mann, vi er gift Hvordan ser mannen din ut? > 1,80 m , 83 kg, trent. Blond og nydelige blå øyne. Fine tenner, smale hender (litt svett iblant) og fin hud. Litt for mye hake. Hva er hans beste og dårligste egenskap? > Ansvarsbevissthet syns jeg er veldig positiv, men han er ikke øm i det hele tatt. Hans dårligste uvane er? > At han glemmer hvor han la briller, nøkler, lommebok og forventer at jeg husker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå