Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Var på date på torsdag (litt rar dag, men det passet best sånn..). Var helt supert, og har skrevet noen sms etter det. Han har sagt og skrevet flere ganger at han gjerne vil treffe meg igjen. Men så lurer jeg litt på når dette blir? hva er vanlig? Når kan jeg forvente at han tar kontakt og vil treffes igjen? Hehe, litt fjortis... Men virker som om det er så mange regler på dette området for tida...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg kan... Men jeg tok kontakt på sms sist.... Og han er litt typen som liker å ha styringa liksom... så får bare smøre meg med tålmodighet.......
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Da hadde jeg sendt han en sms og sagt at det var kjempehyggelig sist og du godt kunne tenke deg å møte han igjen. Og om han fortsatt er intresert om han ikke kan se når det passer for han og gi deg beskjed.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 For da får du et svar og han får beholdt styringa litt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Det var lurt skal gjøre det hvis ikke jeg hører noe i løpet av kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå