Gå til innhold

Gregers eller erik??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge navnene er veldig fine, men jeg liker veldig, veldig godt Gregers så hadde helt klart gått for det :)

 

Skrevet

Fine og tøffe navn begge deler, men jeg tror jeg hadde kjørt safe og gått for Erik.

Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde gått for Erik, ja. Eller helst Eirik :)

Skrevet

Jeg liker Erik kjempegodt, Gregers synes jeg er litt merkelig...det er nå min mening da.

Skrevet

Det ble faktisk Gregers :)

 

Er delte meninger om alle navn tror jeg, men navnet har i allefall komt litt "under huden" på oss, og det føles riktig på lillegutt;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...