LegallyBlond Skrevet 10. august 2009 #27 Skrevet 10. august 2009 Begge navnene er veldig fine, men jeg liker veldig, veldig godt Gregers så hadde helt klart gått for det
Gjest Skrevet 10. august 2009 #28 Skrevet 10. august 2009 Fine og tøffe navn begge deler, men jeg tror jeg hadde kjørt safe og gått for Erik.
mamarama og lille banan Skrevet 10. august 2009 #29 Skrevet 10. august 2009 Jeg tror nok jeg hadde gått for Erik, ja. Eller helst Eirik
Gjest Skrevet 10. august 2009 #31 Skrevet 10. august 2009 Jeg liker Erik kjempegodt, Gregers synes jeg er litt merkelig...det er nå min mening da.
mer enn bare mor Skrevet 11. august 2009 Forfatter #32 Skrevet 11. august 2009 Det ble faktisk Gregers Er delte meninger om alle navn tror jeg, men navnet har i allefall komt litt "under huden" på oss, og det føles riktig på lillegutt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå