Gå til innhold

Kan noen hjelpe oss ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

vi er ett oppgående par på 33 og 35 år som har over lengre tid diskutert våre fantasier.

En av fantasiene vi har hatt er å treffe ett par eller ei jente for sex.

Har prøvet å søke litt på nettet, men virker som det er mye useriøst desverre.

Noen av dere som vil dele eventuelle erfaringer med oss?

Både positive og negative mottas med takk

 

Esben & Trine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært inne på Sexdate da?

Der er det jo flere som er ute etter det samme som dere :-)

Skrevet

hei

 

kan prøve det

 

takker

 

Skrevet

Bare hyggelig!

Lykke til :-)

Skrevet

Hei,

Har vel litt erfaringer på området, iallefall det med useriøse folk på nettet... De fleste er gamle - eller veldig unge menn/gutter som er ute etter runke-chatting, desverre. Fake bilder og profiler er svært vanlig.

Vi har profil på noen nettsteder, b.la Cupido. Vi har møtt noen menn derfra, og det har funket veldig bra for oss :-)

Han liker å se meg bli tatt av andre menn, spesielt gutter på ca 20 eller menn på 50 + (selv er jeg ca 30) Dette er noe vi er svært komfortable med begge 2... Har ikke helt blitt komfortabel med partnerbytte enda, men jeg kunne tenkt meg hatt sex med ei jente... Noe han også tenner på...

Anbefaler dere iallefall å kjøre cam-test før et evt treff, og helst før dere har pratet noe særlig i det hele tatt! Det gjør alltid vi. Nekter de å vise cam, eller unnskylder seg med at de ikke har cam, så utelukker vi de.

Vi har en egen msn for dette formålet, det er veldig ok!

Lykke til! :-)

 

Skrevet

Esben og Trine.

 

Vi er også et par som har samme fantasiene som dere men mangler erfaringene. Jentesex er også høyt prioritert hos oss. Enig med 1220 om at en bør ha cam-test før et evt treff. Vi har hatt cam sex med et par før og det var supert. Kan jeg spørre hvor i landet dere bor? nord, sør, øst, vest?

Skrevet

Heia

 

vi bor rett utenfor bergen

 

Skrevet

Vi er drevne i det faget nå kan jeg si :-) hehehe :P

 

Møtt folk fra gaysir- men der er det for det meste kun lesbiske og homser... Har ikke side der mer.

Har side på sexdate, lenge siden vi har vært der, vært på cam osv der på chatten :-)) Kommer sikkert til å være på cam der igjen :-)))

Da får du jo sett mennskene også.. Og der må en bekrefte om man er par el kvinne for å være gratis på chatten så da finner man fort ut hvem som er hva liksom :-)

Cupido er vi mest på for tiden, lenge siden vi har møtt noen der, men det var ett par iallefall vi møtte sist.

 

Det som funket dårligst var å ha med en ekstra gutt, var foresten kamerat av typen også, ikke å anbefale... Om dere er kun ute etter å pule og bli ferdige er nok det bra å ha ekstra gutt .

 

Par har vi også møtt. Da har vi på en måte følt at jenta ikke er like mye med på en måte, blir "lurt" med på det liksom så har aldri funket i lengden. Men drømmen er å finne et par hvor kjemien er perfekt, men det er vanskelig altså, med mindre man kun er ute etter en engangs ting da liksom...

 

Møtt jente også, det funket best for oss. Men man må gå riktig frem, mange følelser i sving... Viktig å ha klare regler, holde seg til de og heller utvide de etterhvert som man blir trygg på hva man gjør liksom.

Ene jenta møtte vi i over ett år :-) Men så fikk hun kjæreste da.. Synd for oss :-/ Har fortsatt kontakten med henne da :-))

 

 

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...