Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 1: Jobbet du da du ble gravid? Hvor stor stillings-% ? 2: Hva gjorde du dersom du ikke jobbet før graviditeten? Kunne du evt fortsette med dette ? 3: Ble du sykemeldt under svangerskapet? Når ? Hvor mange % ?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg jobber i bgh, men var først sykemld de første ukene pga sterk kvalme og oppkast. Og da vi var på ult i uke18, så de at jeg hadde lavt/front sittende morkake. De ble da redd for blødninger, og sykemld meg ut svangerskapet... Men savner alle barna mine!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 1: Nei, var i fødselspermisjon fra 100 % stilling 2: Ja, frem til permisjonen gikk ut. 3: Det ble 100 % sykmelding etter avsluttet permisjon, var ca 18 uker på vei, med utsikter til fortsatt sykmelding resten av svangerskapet pga depresjon.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Med nr 1, 2 og 3, så nei, ejg jobbet ikke, jeg var student og fortsatte med studier i svangerskapet og med to også etterpå fødsel. Med nr 4, altså nå, 1. Ja, jobbet 100% som lærer på ungdomsskole 3: Ja, var sykemeldt 1 uke rundt uke 8 pga friske blødninger, deretter 50% sykemeldt fra rundt uke 26-27 av og 100% sykemeldt fra rundt uke 31-32 av (tror jeg det var).
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 1. Ja, gikk fra 60 til 90% stilling omtrent den tiden jeg ble gravid 3. Ble 20 % sykemeldt fra uke 32 ca. Slet med å få sove, og dette gikk utover prestasjonene mine på jobb. Tok da en ekstra fridag i uka for å hente meg litt inn igjen.
☆ gullverdt <3 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 1: ja jobbet i hjemmesykepleien i ca 90-100 % stilling. (mye ekstra vakter i tillegg til stillingen min) 2: 3: ble 100% sykemeldt i ca uke 31 pga bekkenløsning..(aldri kjedet meg så mye før i mitt liv som når jeg gikk sykemeldt,er vandt til å løpe hele dagen..)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Ja,jeg jobbet,to jobber,100% tilsammen.. Ble sykemeldt fra den ene jobben nesten med det samme jeg fant ut at jeg ar gravid.Grunnen til dette ar at jeg jobbet med autister,og legen så det ikke som trygt at jeg jobbet der under svangerskapet grunnet deres plutselige impulser.(type slåing,sparking osv..)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 1. Jobbet 100%. Jeg anser det som lurt å ha en stødig utbetaling hver mnd før før man setter barn til verden. 3. Nei ikke sykemeldt med hverken nr 1 eller nå med nr 2. Jeg har vært av de heldige som har vært frisk og rask under svangerskapet. Hadde en sykedag nå i 2. svangerskap under 1.termin, pga at jeg kastet opp. Ellers har jeg sluppet unna med bare lett kvalme som har latt seg styre av hva jeg har puttet i munnen. Fikk heller leve på lakris og knekkebrød med smør mens jeg var på jobben, siden dette ikke gjorde meg kvalm
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 1. ja, såvidt. tok noen helgevakter 2. var hjemme, hadde problemer med bekkenet 3. nei, sluttet å ta vakter 2 mnd før termin.
Marsmammaen:) Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 1) Jobbet 100% da jeg ble gravid ja. 2) - 3) Fikk aktiv sykemelding fra jeg var rundt 20 uker på vei. Dette fordi jeg hadde en veldig fysisk krevende jobb. Ble omplassert til kontorarbeid og der sitter jeg enda og flytter papirer frem til permisjon 25 august =)
b10na&lillegull Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 1: Nei, fulltidsstudent, tok allmen påbygg. 2: Skal fortsette som student, men kunne aldri ha tatt påbygg under en graviditet igjen, et slitsomt år og jeg fikk ikke tid til å nyte å være gravid i det hele tatt. 3: Nei. Siste skoledag var 9 dager før termin, siste eksamen var 21 dager før. Hadde bare 4 dager fravær - *stolt *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå