Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med kynnere i hele dag, reiser meg opp fra sofaen så er de der, og vondt i ryggen. men jeg har da fått gjort noe husarbeid og fått vasket litt klær og sånt, så er jo fornøyd med dagen:)

Nå har jeg gått på smertestillende 2dager, fikk paraginforte fra sykehuset om torsdagen hvro jeg fikk beskjed om og ta 2stk da på kvelden og en på mårningen, og måtte ta paracet i natt for og få sove. Dette pga bekkenløsning og innmari smerter i korsrygg+kynner. Føler at ting er litt håpløst nå. men siden jeg var på sykehuset har jeg hatt mye kynnere.

Var hos fastlegen på fredagen for en sjekk, og alt var bra med baby og meg, hadde ikke begynt og åpne meg:(

Men skal begynne med modings akupunktur om tirsdagen forhåpentligvis:)

Er nå 36+5:) gleder meg masse til lille gutten vår kommer<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er slitsomt.. har gått sånn selv siden uke 35, er i uke 37+3 nå, med 2cm åpning og daglige kynnere og masrier. noen av dem så kraftige at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på.

har ikke tatt hverken paracet eller paralgin jeg da, vet at det ikke er skadelig for fosteret altså, men jeg syns ikke det hjelper noe særlig. varmeflaske derimot synes jeg lindrer noe vanvittig. det hjelper meg til å slappe av litt hvertfall:)

det jeg er redd for er at jeg får en styrtfødsel her hjemme, eller at jeg tar det for gitt at det er masrier igjen når det egentlig er fødsel for alvor. jeg er 3gangs så jeg vet godt hvordan rier kjennes ut, og noen av de masriene jeg har hatt har kjentes ut som om fødselen er i gang. var en natt på sykehuset i forrige uke og, de og trodde det var igang, helt til det stoppet opp igjen. men det tok jo mange timer før det stoppet.

så nå skal det mye til for at jeg drar nedover på sykehuset igjen... det er en time å kjøre dit også, så jeg tar ikke den turen for morro skyld en gang til:)

Skrevet

Jeg og har bekkenløsning, så føler med deg der! Tok PF noen ganger i mitt forrige svangerskap, og det er ikke farlig, men så sent så påvirker det babyen i magen. Dog skal ulempe veies opp mot fordeler.

Men, må si jeg reagere litt på det du skriver. Nå skal jeg på ingen måte dømme deg eller noe, det er mye om deg jeg ikke vet, men når du skirver at du har fått gjort noe husarbeid og fått lagt sammen klær osv så synes jeg dette blir helt feil!

Er du så dårlig i bekkenet at du må ta PF så gjør du IKKE husarbeid!!

Første regel er å ta hensyn til bekkenet og babyen. Jeg synes ikke du gjør noen av delene utfra det jeg leser i innlegget ditt HI.

Senk kravene til selv!! Du skal også ha et liv etter svangerskapet!

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke burde gjøre så mye husarbeid og sånne ting, men skal det bli gjort og jeg skal ha rene klær så må jeg nesten bare. Er ikke snakk om mye arbeid alså, det er et par maskiner med klær og støvsugd og bytte på senga, noe som må gjøres når det er en hund som røyter mye og det er en stund siden jeg orket og gjøre noe.

Men jeg tar selvfølgelig hensyn til kroppen først, merker jeg noe så stopper jeg med engang, smertene er veldig opp og ned fra dag til dag, og i dag var jeg litt hedigere enn de dagene som har vært.:)

Når jeg skriver her, så må jeg regne med at folk sier det de mener og at noen ikke er enige i det som blir gjort osv. så jeg tar ikke det negative til meg, men tips og meninger er velkomne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...