Gå til innhold

Trykk i ørene, "dotter"....gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detter er mitt 3 barn, og det er også 3 gang at jeg blir plaget med "flydotter" i ørene. I alle 3 svangerskapene kom dette allerde før 6 uker på vei- og varer ut hele svangerskapet. Det betyr at jeg ikke kan snakke høyt uten at det tetter seg, eller får særlig med puls før det kjennes ut som hele hjerte pumper igjennom ørene mine og hodet. Er det noen andre som har hatt det sånn evt hva gjør dere for og få det bedre med ørene, og hodet trykket. Bruker nesespray det hjelper men det er ikke gunstig og bruke over så lang tid men det er bedre det enn plagene. Stress....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke veldig plaget av det, men merker det mer enn vanlig nå jeg kjører opp/ned en bratt bakke i stor fart, i tunneler etc. Kan også komme ellers, men går som regel fort over. I hvert fall enn så lenge...

Skrevet

Har dette eg og... trudde faktisk d var kroppen min som var uvanlig, men då e no eg ikkje den einaste med problemet! Legen lo av meg når eg var på kontroll sist... =p d som hjelper meg er saltvannsspray.. skal jo helst ikkje bruke nesespray med virkestoff når vi er gravide, men saltvann er heilt trygt! Sprayer med en gang eg får dott, 1-2 spray, og då hjelper d ei stund. =) Kan brukes så ofte du trenger. Er 26 veker på vei no, begynner å bli lei dottene no! så håper virkelig de forsvinner etter fødselen!

Skrevet

for et merkelig sammentreff... har i flere dager gått med dotter i ørene jeg også...nesten trodd at øra mine har grodd igjen hehe- men da er dette ikke uvanlig- godt å lese :o)

Skrevet

Hver eneste dag;) Siden uke 6....er nå i uke 14.

Skrevet

Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid!!!!!!!!!!

Har hatt det alle 4 gangene, og av og til er det så ille at det gjør meg uvel!!!

Har ikke hørt om andre som har hatt sånne symptomer, så det var godt å se flere her...så er det ikke jeg som er spø..he he..

Skrevet

Så godt og høre at det er flere... Det er uansett veldig plagsomt, og lite og gjøre noe med desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...