med nr 3 i magen Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 onsdag den 05 aug 6 dager etter termin var jeg på føden å fikk stripping, hadde 4 cm da jeg gikk fra der. Kjente det første taket når jeg gikk ut fra sykehuset. så var de bare uregelmessig heeeele dagen å kvelden å natten, våkna kl 05.00 torsdag den 06 aug. av den første vonde ria, å sånn fortsatt det ett par timer, litt uregelmessig. så ble de mer regelmessig, dro på føden rundt kl 9, da var det 5-6 minutter mellom dem, å de begynte å bli vonde nå, ble sjekka å hadde da 5 cm åpning. Så vi bestemte oss får å gå en tur rundt sykehuset, men ble ikke lange turen, da det ble vondere. fikk komme inn på en fødestue å gikk i prekestol, så fikk jeg gå oppi badekaret, det var deeeeilig anbefales!! men så ble det får vondt å sitte der å, gikk opp å la meg i senga å fikk da vite at jeg hadde 7 cm åpning:) å syns jeg takla dette nokså bra, husker forrige gang at det var mye vondere på dette tidspunkte. Fikk da lystgass noe som hjalp meg bra. Men så plutselig gikk vannet, å da ble det mye vondere, fikk pressrier med en gang, men måtte holde igjen liiiiitt, så kunne jeg få begynne å presse etter jeg hadde holdt igjen på ett par rier, tror jeg presse bare en 4-5 ganger så kom han 3500g å 52 cm hadde bare intenst vondt i ca 20 min så skal ikke klage Andre gangen gikk så utrolig mye lettere enn første gangen, så vær så snill å ikke grue dere dette blir flott, å tenk den premien vi får da!! så da takker jeg får meg her, håper å komme tilbake om noen år
Nangiliama Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 For en flott fødsel - kjempefint for en førstegangs å lese om:-D Takk for at du deler!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer så mye og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå