Oktober_baby Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Det kryr av gravide overalt og alle har forskjellige mager, artig! Jeg bærer magen veldig lavt, har ikke noen problemer med halsbrann, men må til gjengjeld tisse hele tiden! Syns det er finere å bære magen høyt, men da får man kanskje mye halsbrann?
Gjest Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg har bært veldig høyt med de tre første, men nå bærer jeg ganske lavt. Tror jeg, vesla har i hvertfall sunket ned og festet seg. Synes det er vanskelig å se selv, hehe... (er bilde av magen min på profilen min) Er litt plaget med halsbrann, men mindre nå enn for et par uker siden, og blitt mye mer plaget av at jeg må ofte på do etter hun sank ja!
Nangiliama Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Kjempehøyt! Er kort i overkroppen og livmora brettes nesten på utsiden av ribbena.. Har vært kjempeheldig og har ikke hatt noe halsbrann eller noe sånt enda, men kjenner noen skikkelige dunderspark i mellomgulvet! (35+1)
pauline og knerten Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg bærer "usedvanlig lavt", i følge jordmor - har ikke tenkt over at det kanskje er derfor jeg ikke har vært det minste plaget med halsbrann underveis! Men det blir jo en del turer på do, ja, hehe.
2blå1rosa1ønske Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg òg bærer veldig lavt. Har ikke vært noe plaget med halsbrann, men må tisse hele tiden. Har irritert meg litt over den tissingen, for hadde sett for meg at jeg iallefall skulle slippe å løpe på do til stadighet ihvertfall i 2. trimester - men har jo skjønt sammenhengen der. I tillegg tok det veldig lang tid før magen kom, noe som gynekologen på UL reagerte på, men da han så hvor lavt barnet lå, var det ikke noe å tenke på. Er nå 28 uker, og mange som sperrer opp øynene når de får vite hvor langt på vei jeg er - ser liksom ikke ut som jeg er mer enn 20.
81-Mamma<3<3 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jeg trodde jeg bar lavt. Hodet ligger langt nede i bekkenet, og jeg kjenner det klemmer og presser godt der nede. Men samtidig sa jordmor at ungen lå langt oppe... bena kan kjennes nesten rett under puppene mine.. og jeg har halsbrann ja.. hver gang jeg legger meg ned! Jordmor sa jenta kunne være ganske lang. Selv tror jeg mer at hun bare ligger veldig midt forran på magen min. Jeg har veldig typisk gutte-mage (med jente) Lite mage på siden - alt er forran
Tigerpote Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg bærer veldig høyt. Har en livmor som ligger høyt oppe. Jeg er plaget av ganske mye halsbrann for tiden, og kjenner at det presser fælt på lungene. Jeg må i tillegg tisse ganske ofte, fordi hun ligger med hodet opp enda, og sparker ned mot blæra... Tror iallefall at hun fremdeles ligger slik. Uansett går jeg og skvetter som en annen hund;) For vondt i blæra om den ikke er helt tømt. Når synker de ned da? Og hva mener dere med at hodet fester seg?
25 år gammel mamma Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Har bært langt ned denne gangen etter det folk hvertfall har sagt,men jeg veit egentlig ikke... Nå har magen sunket ned uansett da. I uke 30 kunne det se ut som barnet lå i sete (ifølge JM og lege)og da så det veldig lavt ut,men har nå snudd seg igjen og festet hodet!
midgard Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Hei Jeg og bærer veldig høyt, vannet mitt gikk i går og magen min har IKKE SUNKET nevneverdig, jeg har gått å ventet på det men vi er skapt forskjellig - ser ikke ut som magen min skal synke heller... har hatt mye halsbrann på slutten ja og tissa hele tiden... men nå er hun snart her (blir satt i gang senestjl 0700 i morgen)
ifie Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Magen min står rett ut midt på. Jeg har mye halsbrann, og tissatrengt hele tiden
Thale'min_Og_Meg Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Bærer ganske lavt, og magen kom sent.. Ventet og ventet Syntes liksom alle hadde større mage en meg :/ Men den har bare aldri blitt så stor heller, og nå er det jo ikke lenge igjen. Men nå er hun vist veldig litta også. Har hatt litt halsbrann i perioder, men har mått passe litt på hva jeg spiser da deter enkelte ting som gir meg det. Går medGaviscon i vesken tilfelle.. Tisse gjør jeg hele tiden virker det som
EnNySpire:) Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Jeg bærer veldig høyt.. Forferdelig! Føler jeg ikke får puste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå