Gå til innhold

hvor handler du baby/barneklær mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i det siste handler jeg mest på laban eller polar og pyret, pga størrelser (92) og kvalitet. handler også noe på kappahl/lindex/H&M, men ikke så mye. er generelt lite utvalg til gutt synes jeg. ble skuffet over name it, kjedelige og lite slitesterke bodyer..3 til 100 kr, men seff. ikke bra kvalitet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nyfødt klær hadde jeg mye i et merke som heter h+s, de har typiske babyklær som sparkebukser i velour. Nå når han er litt større har jeg for det meste kjøpt Facts(tidl. Brubaker), ellers har han litt Name It og litt fra H&M. Nå når han blir større blir det nok kjøpt en del Lego Wear, som jeg liker godt og sikkert også litt Mexx.

Skrevet

Handler mye fra Polarn, NovaStar buksene elsker vi

Skrevet

Det blir mye Cubus faktisk, pga ullundertøyet med bomull inni som er det beste ulltøyet hun har hatt, spesielt for en liten frøken med skjør hud.

Skrevet

Handler mest på Name it. Synes det er veldig bra kvalitet på klærne der.Kjøper selvfølgelig ikke de bodyene som er 3 for 100 kr, for det er ikke bra kvalitet. Ellers endel på Barnas hus, og litt på H&M. Enig i at det generelt er dårlig utvalg til gutter...

Skrevet

Jeg syns Lindex er best, jeg... Også liker jeg Polarn klærne, men de syns jeg er litt for dyre og ekstremt små i størrelsen. Ellers kjøper jeg endel på Nøstebarn. Og jeg har bestilt fra Laredoute et pra ganger og var fonøyd med det:)

Skrevet

Samme som en over her, Nova Star buksene er helt supre, de ser helt ubrukte ut etter 30 vask..

Ellers handler jeg mye på Lindex, den Bamse-kolleksjonen har mye fint til gutt...

Skrevet

har mang en gang vært innom polarn o pyret, men aldri funnet noe jeg liker... Benneton har jeg kjøpt litt finklær til vesla. Ellers kjøper jeg det meste på lindex, kappahl, cubus og hm (prioritert rekkefølge). Ull kjøper jeg på obs, sport og fritid eller cubus.

Skrevet

Handler mye name it klær da de har mye fint til gutt uten flammer, hoder, pirater osv. Så lenge en styrer unna disse 3 for 100 osv så synes jeg kvaliteten er god. Vi vokser ut av klærne før de slites ut i hvertfall.

Litt Kapp Ahl, men mest det de har i retro stil

Sportsbutikker; joggedresser i adidas, puma + Ulvang sokker etc.

Noe H&M

Cubus, en og annen gangen

Noe Lindex - har funnet mye fint der i det siste ;o)

Nettbutikker som:

ellos og familiebutikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...