Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 var har 2-3 ganger i mnd, ellers har vi "vanlig" sex 2-3 ganger i uken er det farlig å ha analsex?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 tror ikke det er farlig å ha analsex,men jeg vet ikke...har aldri prøvd,vi har ikke det "behovet" for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hm, det er lenge siden! Sist var vel når jeg var gravid med minstemann og han er 2 år nå.... Burde jo hatt det igjen, igrunn! Vanlig sex har vi vel 3-4 ganger i mnd kanskje... litt slistomt med full jobb og 2 barn...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 He he, det har vi ikke her i huset, har ikke lyst heller.. Etter flere svangerskap, diverse hemorrider etc, tror jeg heller at jeg ville latt være å ha sex enn å ha analsex....!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg får så lett rifter og vondt av det at vi ikke har det. Har tilbudt ham om han har veldig lyst på, men han vil heller at vi begge skal ha det godt. Så derfor har vi aldri det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Litt opp og ned. Iblant kan det gå flere måneder mellom hver gang, mens andre ganger blir det ukentlig. Syns det er fantastisk godt, men iblant blir man jo litt ivrig underveis, og da er det ikke alltid direkte umerkbart baki der etterpå.. :S Det er ikke farlig å ha analsex, men man kan jo risikere rifter, hemoroider- og i verste fall slakk i ringmuskelaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå