Gå til innhold

au au au! maserier, 33 fullgåtte uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med dere flergangs? fikk dere maserier tidligere med nr to eller tre?

jeg mener altså IKKE kynnere, de har jeg god kontroll på. Jeg mener maserier, som i milde rier, men like fullt ganske vonde..

mannen og jeg hadde en liten kosestund her i dag, men virker som om det har trigget disse maseriene.. hatt noen maserier før, i to runder, men denne gangen har det vært flere..

kjennes altså som rier, som menssmerter nederst i livmor og kniver i korsryggen..

burde jeg ta det som et hint om at vi kanskje ikke skal sengevalse mer, eller er det vanlig at modningen begynner litt tidligere og det er ikke noe å bry seg om, når man er flergangs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har også hatt masse kynnere og har de siste ukene vært "plaget" med maserier. Spes om kvelden når jeg har satt meg for å slappe av. De kommer hardere og hypigere etter litt travle dager. (har to barn fra før søm krever sitt) Men er heldigvis ikke regelmessige, så da tar jeg det med ro.

Har lest litt om det og slått meg til ro om at de er en naturlig del av modningsprosessen. Så da håper jeg at også denne fødselen blir rask. He he he

Jeg tenker ikke sengevalse noe mindre jeg iallefall:-) Blir jo helt slutt på det en stund etter fødsel. Så vi står på vi:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...