Gå til innhold

Vi har tatt duotest


Anbefalte innlegg

Skrevet

torsdag var vi på riksen å fikk tatt en duotest, altså en slik ultralyd som vi gi oss en viss pekepinne på risikoen for å få et barn med et genetisk avvik. Jeg forsto jo etterhvert at noe var litt usikkert med ultralyd bildene, for legen studerte bildene nøye, og dobbelt sjekket.

Vi fikk tilbud om en morkakeprøve, noe jeg takket ja til. Jeg vil gjerne være forberedt. MEN du milde moses så sent tiden går, det er ekkelt å gå her å vente på svaret. Vi venter barn i februar, men

spørsmålet er: skal vi ha et barn med down syndrom,?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...