Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 torsdag var vi på riksen å fikk tatt en duotest, altså en slik ultralyd som vi gi oss en viss pekepinne på risikoen for å få et barn med et genetisk avvik. Jeg forsto jo etterhvert at noe var litt usikkert med ultralyd bildene, for legen studerte bildene nøye, og dobbelt sjekket. Vi fikk tilbud om en morkakeprøve, noe jeg takket ja til. Jeg vil gjerne være forberedt. MEN du milde moses så sent tiden går, det er ekkelt å gå her å vente på svaret. Vi venter barn i februar, men spørsmålet er: skal vi ha et barn med down syndrom,?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå