maysen Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg er 18 uker på vei, og har noen merkelige smerter nederst i magen, på hver side nedover mot hoftebeina. Om jeg strekker meg, vrir meg fort i senga, eller reiser meg fort opp fra sofan. Lyner til så jeg har lyst til å rope høyt.... Kjennes til tider ut som krampe. Hva kan det være???
aloha83 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Det er nok ligamentene(leddbåndene) som holder livmoren på plass. Det er helt vanlig og ikke farlig. Har du fått svangerskapsboken av lege/jordmor? Det står en del om det i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå