Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Er her noen som vet hva dette helvettes fenomenet kommer av? og hvordan man blir kvitt det? nå har jeg slitt med å få sove i over 2 mnd.!! jeg ligger og vrir og vender meg og roter halve natten! det kribler så gruuusomt i føttene at det kiler i musa!! hehe..jeg blir gal! på randen av samenbrudd her! HJEEEEEELP !
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Er du gravid? Veldig vanlig da hvertfall, jeg hadde så urolig bein at jeg holdt på å daue mens jeg var gravid:) Magnesium hjalp meg litt, pluss å gå mye for å få igang blodsirkulasjonen, samt å sitte med bena høyt ofte.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Ta på deg hjemmestrikka ullsokker, rett mot huden. Funker som bare rakkern!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 takk for svar:) nei jeg er ikke gravid, men fødte for 8 mnd. siden. kansje det har noe med at jeg har begynt å trene en del? for bra blodgjennomstrømming:p det er vertfall helt grusomt..i tilleg til at jeg er supervarm hele tiden:( når jeg røyka hadde jeg det ikke sånn..slutta for ca. 1,5 år siden..blir bare varmere og varmere i kroppen. helsegevinst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå