Tingeling med 2 troll Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg kan få kjøpt en Teutonia Y2K/2 Barnevogn 2006 mod til 1300kr med 3 hjul. brukt kun i to sesonger. Selges for 1900,- har klart å prute.. hihi Regntrekk og insektsnett inkludert. Er det et bra kjøp????
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jupp, tror 2004 modellen koster langt over 6000???
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Tja...er den pent brukt, helt uten "skavanker"? Har du mulighet til å se den først? Jeg brukte en Teutonia Mistral Sports, og likte den forsåvidt godt, men den ble FRYKTELIG knirkete etter hvert, og litt "vindskjev". Har hørt andre klage over det samme, men vet ikke om det gjelder bare den modellen jeg hadde. Men har du bestemt deg for denne vognen, så høres det i alle fall ut som en bra pris, synes jeg. Regner med at selgeren undersøkte litt mht markedspris før hun la den ut for salg også, og hvis hun la seg høyt, så har du jo uansett fått ned prisen hele 600 kr. Jeg synes i alle fall det høres ut som en bra pris:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Kommer vel mest an på om det er en trehjulsvogn eller om den egentlig skal ha fire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå