endelig mamma:) Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Er det sånn at det er vanlig å gå til legen seks uker etter fødsel? Og må jeg kontakte legen selv eller får jeg innkalling?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Du må bestille time selv. Vet ikke hvor vanlig det er, men det ble ikke noe med meg noen av gangene.
Supermamm Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Det er vel helst for å sjekke om alt har grodd som det skal, om man ble sydd + diskutere prevensjon... kommer ikke på så mye annet som blir tatt opp. Jeg droppet det med andre mann, men da ble jeg heller ikke sydd...
endelig mamma:) Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Så siden jeg ble sydd, bør jeg bestille time? Selv om jeg har vært på kontroll på kk for å sjekke der, og skal der igjen om noen uker?
Ranveig R Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Du bestiller sjølv, legen spør litt om fødselen og så diskuterer dåke kva prevansjon du skal bruke. Det er ikkje obligatorisk med gynekologisk undersøking, det blir berre tatt dersom det er noko du VIL at legen skal sjå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå