Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Til min store overraskelse klarer jeg ikke å forsone meg med min voksende mage. Hadde aldri trodd at dette skulle bli et problem for meg, men er skikkelig deppa over hvordan kroppen min ser ut. Jeg er nesten som vanlig resten av kroppen, men en stor mage har poppet ut i front. Dette er jo det mest naturlige i verden, og jeg synes det er vakkert å se på hos alle andre, men får mest lyst til å gråte når jeg ser meg selv i speilet. Blir skikkelig lei meg når "alle" skal kommentere "nei, så STOOOR du har blitt..." og har mest lyst til å gjemme meg bort til det er overstått... (har 3,5 mnd igjen). Blir mest frustrert over meg selv at jeg skal tenke på denne måten - det er jo så utrolig egoistisk og forfengelig å tenke slik når man har et perfekt barn som vokser i magen, og formen ellers er grei. Vil jo ikke tenke sånn, men klarer ikke å la være. Har inntrykk av at alle går lykkelige rundt og "strutter". Er det bare jeg som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 du er ikke alene, jeg har det også sånn
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Godt å høre at jeg ikke er helt alene i hvert fall... :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Sånn har jeg det også. Har ikke noe å klage over når det gjelder å gå gravid, men liker det bare ikke. Hadde det gått ann å velge en av delene skulle jeg mye heller født enn å gå gravid.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 nei fysj... hater å gå gravid. Tungt, får ikke gjort det jeg vil og ingen klær passer lengre. Blæææh, gleder meg til å bli ferdig.
Lilli med småtrolla Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Er stolt over kulen på magen nå som jeg er i uke 39. Men helt i begynnelsen såg det bare ut som om jeg hadde lagt på meg noe voldsomt. Da var det ikke så gøy. Ellers er jeg lei av at kulen er i veien under sex eller at ingen klær passer lengre. Men nå føler jeg meg veldig vakker og flott med struttemagen min =) Går ofte i stramme klær for å vise den frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå