Aget Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Skal forhåpentligvis igang med søskenforsøk rundt januar på Ullevål. Har 2 befruktet egg på frys. Noen som vet gangen i søskenforsøk-biten? Bruker vi fryse-eggene eller begynner vi på nytt?? Noen som vet?? Fortell.fortell:))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 hei:) vet egentlig ikke en dritt om det du spør om jeg hehehehe:)) har bare hatt ett mislykket forsøk i juni...men hvis jeg ikke tar feil så bruker man nok fryse egg hvis en har det og de overlever opptiningen....det er jo hele poenget med egg på frys;)) også mener jeg at eggene kan brukes inntil 5 år i fryseboksen så ville gjettet på at det er fryse egg du skal bruke...ble mye gjetting her men tror nok ikke jeg er så langt fra sanheten... har ihvertfall aldri hørt om noen som tar en hel ny runde så lenge man har i frysen:) det hadde ihvertfall ikke jeg gjort!!men var ikke så heldig at jeg fikk noen på frys jeg da:( håper flere svarer deg som faktisk har vært igjennom det:=)
Gjest Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Vi hadde søsenforsøk i desember i fjor. Brukte da de på frysen og spiren satt fatisk på 1.forsøk. De eneste jeg har hørt om som går for ferskt forsøk når de har egg på frysen er de som har veldig få egg igjen, sånn at det haster litt. Lykke til med forsøk!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Må man slutte og amme hvis man skal i gang med fryseforsøk? Lykke til med fødselen:-)
Aget Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 Takker for svar Dette blir uansett spennende tider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå