Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei jeg skal ta en operasjon for brystforstørring? om det er mulig. Jeg lurer litt på siden jeg er overvektig, veier 98 kg og er 165 cm høy. La på meg 17 kg av sv.skapet mitt. Men har dette noe å si? har det noe å si om jeg er overvektig? Jeg holder på me slanking nå. og skal begynne å trene igjen (trente før sv.skapet også) etter jul for da er datteren min 1 år og lettere å få barnevakt for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg vet ikke, men mener og ha lest/hørt at det er større fare for komplikasjoner når man er overvektig. Vet ikke om de helst vil ha deg ned noen kilo, eller om du bare kan ta operasjonen. Helt sikkert. Men hvorfor ikke gi deg selv brystforstørring i "gave" når du har gått ned litt? Motivasjon )
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jo off,, men har prøvd nå i 6 mnd å gå ned i vekt. Men jeg har ikke klart å gå ned mer enn 2 kilo Så er lite motivert nå ja..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Det skjønner jeg, ikke alltid like lett og holde på motivasjonen. Men hvis du får en sånn gave etter et visst antall kilo, kanskje du da blir enda mer motivert, for dette skal du klare? Sett deg som mål at du innen neste sommer skal ha forstørret puppene dine, og da gått ned en del kilo? Men på studioet, er det ikke barnepass der? Evt. kjøpe deg noe utstyr som du kan bruke hjemme på kveldstid f. eks.?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Tja...høres ikke ut som du blir å komme i gang. Hvorfor vente til jul? Ta ungen i vogna og gå turer. Gjerne intervall opp lange harde bakker, da forbrenner du kjempemye. Du kan gjøre enkle øvelser som sit-ups, push-ups, og kne-bøy om kveldene. Lag deg et sjema hvor du krysser av at du gjør disse øvelsene minst 3 ganger i uka. Begynn med 10 repetisjoner pr. øvelse og gjør alle tre øvelsene 3 eller 4 ganger. Gå en tur på 45 min hver dag, for det har du tid til. Start i dag!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt på elixia men har sperra det til jul pga at jeg tror ikke det er mulig å levere jenta mi til fremmede, hun klarer ikke å ver på fange til alle i familien en gang. Så da går ikke det. Hun er 6 mnd nå. Jeg er ikke så flink til å gå tur nei. Men skal begynne å hver dag i steden for noen ganger i uka. Føler dagene springer forbi oss. Alt fra rydding, leking, lage mat, vaske og slappe litt av. Så har liksom ikke følt for å legge meg ned å ta noen øvelser. Dere kjenner nok til det. Men er veldig missfornøyd med magen som har strekkmerker å rumpa å lårene mine. Å ikke miiinst puppene mine!! Har aldri vert fornøyd med dem. å de ble bare verre etter amming. Så har snakt masse med mannen om og men, for han vil helst ha meg naturlig, men forstår at jeg vil ha noe på kroppen min som jeg kan være fornøyd med. Har aldri klart å stå rett opp og ned å ikke la være å holde forann brystene mine. Å vi har vert sammen i 5 år nå. å har aldri gjort slept hendene mine når jeg står. Jeg står sånt tilog med når jeg er alene. jeg klarer dem bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Men hvorfor kan du ikke bare dra og trene når mannen din er hjemme? Sønnen min har heller aldri vært mye borte fra meg. Men når han var blitt rundt 8 mnd. så begynte jeg og trene. Jeg er alenemor, så jeg var avhengig av barnepass på studioet. Det tok litt tid, men det tok ikke lange tiden før han storkoste seg der! Var jo bare snakk om 1-1,5 timer. Innimellom la jeg også treningen til sovetiden hans. Jeg tok av 20 kilo på 3 mnd. Gikk masse turer ved siden av, merket at humøret og livsgnisten kom tilbake. Storkoste meg når jeg fikk komme i gang med litt aktivitet. Jeg kjenner igjen unnskyldningene dine.. Nå har jeg begynt og jobbe, savner stort og trene på studio. Men siden jeg er alene, så får jeg det ikke til nå. Men da har jeg invistert i apparater hjemme, for og holde vekten, helst gå ned litt til. Nå var det jo ikke akkurat det du lurte på da.. Men det er større risiko for komplikasjoner om man er overvektig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 hvor ofte gikk du på trenings studio i uka ?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Hvis det er anonym over her du spør? 3-4 ganger pr. uke.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Du bør ha idealvekten din før du legger i implantat. Hvis du tar implantat nå og går ned x-antall kilo (med høyden din så er det vel ca 30 kg som skal av), så vil puppene bli kjempestygge. Huden vil sige, og implantatet vil sige. Først slanke seg, så nye pupper! Jeg gikk forresten opp 23 kg i forbindelse med graviditet. Ett år etterpå var 26 kg borte. Gjorde ikke noe annet enn å spise sunt, trene et par ganger i uka og trille tur. Og det er ikke alle ammingen funker for, jeg gikk ikke ned noe før etter ammeslutt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Takk for svar! Men da går jeg inn for det. Kjekt at noen gir meg råd! Jeg syns det hadde vert litt dumt å komt til time også blitt avvist pga vektå mi. tror mote mitt hadde synket da.. Men nå går jeg inn for å gå tur hver dag 1 time. Jeg går allerede på Herbalife som måltiderstattende. Åsså drikker jeg i hvertfall 2 liter vann til dagen og ingenting snop eller brus i uke dagene.. Håper det vil få ned noen kilo før jeg og begynner å trene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå