Gå til innhold

Hvem her har en overvektig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjør han noe med det?

Hvor stor er han, og er du redd ungene deres skal bli så store?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner ikke på overvektige menn, og da mannen min la på seg en del rundt magen ble det mindre på han. Det fikk fart i treningen og kostholdet skjerpet.

Skrevet

110 kg. nei gjør absolutt ingenting med det.

Ser at sønnen vår har samme kraftige bygningen som faren så stor fare for at han blir like kompakt..

Skrevet

Min trente flere ganger i uka da vi ble sammen og jeg tenkte at han var på riktig vei.. Personligheten veide jo opp for vekta, bokstavelig talt..

Men plutselig slutta han å trene og nå er han større enn noen gang...

Tror nesten ikke han ser det selv, evt fortrenger det. Vekta har aldri vært nevnt, er fullstendig tabu.. Tror han fornekter det, og innbiller seg at han er tynn.

HI

Skrevet

Jeg tok det opp med han. Ikke at min sexlyst forsvant, men at jeg var bekymret for helsen hans og det forbildet han skal være for gutta sine. Vi ble enige om at jeg tok ansvaret for matinnkjøp og vi har kutta ut usunn mat og han får sin porsjon mat. En må ta det opp på en direkte måte uten hinting og annet tull.

Skrevet

Benbygning har ikke noe med overvekt å gjøre. Et menneske med stor skjelett veier bare 1-2 kg i ben mer enn en person som er lite bygget. Anlegg for fedme og vaner er det som bestemmer vekten. Er far tykk blir stort sett gutten det når han når en viss alder. Vi måtte rett og slett innse det, og ikke minst at benbyggning var en myte vi unndkyldte alt med.

Skrevet

Mannen veier 120 kg idag, men det vises ikke godt på han. Han er 1.90 lang, og er en kraftig kar. Han kunne nok gått ned noen kg ja, så han har kommet seg under 100, men det er nok endel muskler der, så ikke lett og si hva idealvekten her i gården. - En kjekk mann da, og vi venter vår førstefødte i tidlig februar:)

Skrevet

Altså min mann veide 5,7 kg da han ble født. Han er utrolig kraftig bygd.

Han er muskuløs men samtidig overvektig når han trener og spiser greit. men når han spiser mye usunt blir han jo overvektig.

Jeg ser at sønnen min har samme bygningen som faren og han kan aldri bli en sped liten fyr. Sånn er det bare. Jeg som skrev lenger opp her..

Skrevet

Mannen min trener bra og har slanke ben, men tung benbygning og fett godt fordelt på overkroppen gjør at han hadde hatt godt av å slanke bort 12 kg. Men han ser heldigvis ikke SÅ overvektig ut. Litt kraftig bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...