Gå til innhold

Hva skal jeg tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 7 mnd nå. Mannen min er helt fantastisk på mange måter. Men vi har ikke hatt sex på over 2 mnd. Jeg føler meg som en hval men lysten er der fremdeles, det er bare han som ikke vil. Sier han syns det er rart å tenke på at babyen ligger rett innenfor....

Han har i det siste vært mye ute på byen og på jobbfester og jobbreiser. seminarer ol. I går var han ute med noen kompiser og har ennå ikke kommet hjem. Jeg er ikke litt sjalu engang så jeg gikk og la meg uten å tenke på hva han gjorde og regnet med han var der da jeg våknet i dag.

Nå har jeg forsøkt å ringe han siden jeg stod opp, og ikke fått noe svar. En venninne av meg hadde sett han ute igår og sa han virket veldig full og at han hadde vært veldig merkelig mot henne og litt klåfingret og sånn. Hun hadde jo bare ledd av det...

Nå begynner jeg å tenke at han kanskje går til andre damer siden han ikke vil ha sex med meg når jeg er så stor som nå.....

Huff kunne jeg ikke bare fått tak i han! Aner ikke hva han driver med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokken er over tolv og han har ikke kommet hjem enda?

Enten er han hos en kompis (som mest sansynlig ville varslet deg og sagt at han hadde det bra), eller så er han hos en dame han ble med hjem.

Kan du ikke ringe kompisene han var ute med og si at du er bekymret for ham, siden han ikke har kommet hjem? kanskje de vet hvor han er eller kan få tak i ham...

Skrevet

Huff jeg kjenner følelsen, ikke noe moro.

Mest sannsynelig så har han sikkert bare blitt veldig full, kanskje dratt på nach, evt. blitt med en kompis hjem å bare sover enda.

Men det er ikke noe moro når tlf. ikke blir tatt! Du får spør han ut når han kommer hjem. Si at du ikke er sjalu, men at du blir bekymret når han oppfører seg sånn.

Min x gjorde det samme da jeg var gravid. Men det viste seg at han bare var på nach hos naboen. Men ekkelt og våkne og regne med at mannen ligger der, men så gjør han det ikke.

Ble ganske så sur på han da ja..

Skrevet

Ler av at mannen til en venninne er klåfingret?! Herregud... Ikke min type humor, heldigvis.

Og den mannen din tror jeg ikke jeg hadde latt få komme inn når han en gang dukker opp. Makan til respektløshet.

Tror du han hadde godtatt at du var ute og klødde kompisene hans på løkene mens han satt hjemme, og at du heller ikke gadd å komme hjem uten å gi noe form for beskjed?

Skrevet

Uff, får håpe at det ikke har skjedd ham noe!

Hold oss oppdatert på hvordan det går.

Skrevet

Hmmmm.... i utgangspunktet kunne det jo hende at han er sovnet et sted, hos en kamerat f.eks, og hvis alle har drukket er kanskje ingen våknet enda.

Men når han er blitt observert veldig full, og attpåtil vært klåfingret mot DIN VENNINNE....jeg hadde i alle fall begynt å lure...!!

Dette er helt uakseptabelt uansett, synes jeg!

Du vil sikkert få en unnskyldning à la "sovnet hos en kamerat" uansett hva sannheten er, så du får jo være oppmerksom på "andre tegn"

Skrevet

Håper for din del at det ikke er noe annet på gang enn at han kun er med kompiser og sover hos en kompis...

Men håper du tar godt tak i det dersom det skulle vise at han har vert utro... er han utro en gang så er han muligens utro flerne ganger...

Ikke for og si at det gjerne er sånn.

Men xen min som er far til ungen min drev og vare ute ofte på byen og slikt. ene kvelden fant jeg ut jeg ville bli med han ut, noen av mine veninner skulle også, dette var da ungen var blitt født, hun var 1 mnd gammel, foreldrenne mine passet han. vi gikk ut og han traff på ei som han hadde drevet og pult med mens jeg gikk gravid, hun begynte og snakke med meg og jeg fortalte at vi hadde vert sammen i snart 2 år og hadde en liten gutt på 1 mnd, dere skulle sett det ansiktsutrykke hun fikk, hun spurte bare pent om jeg ville bli med og kjøpe en drink jeg sa ja for jeg så det var noe, hun fortalte alt som hadde hendt og at hun hadde ingen anelse om at han hadde kjærest og en unge, han hadde sagt til henne han var singel...

jeg ble forbanna og endte opp med og bli med noen andre veninner videre rundt på byen, der traff jeg en herlig fyr som jeg endte opp med og flørte med, jeg tro hjem sent den kvelden og pakket tingene mine og dro hjem til foreldrenne mine(Hadde ikke så mye ting der i og med vi skulle egentligt flytte til en større leilighet) har ikke snakket med han siden, men vet han har flyttet hjem til hjembyen sin. ungen er idag 1 år og denne mannen jeg traff på byen den kvelden er nå min nye samboer og vi venter nr 2:)

Men kan si at min x trodde han hadde sjangs på alt og alle og skulle ofte vise seg fram på byen når jeg også var med. Han sa ofte til meg at dersom jeg gikk fra han så ble det ikke vanskeligt for han og finne ny dame samme dagen, men at jeg skulle finne meg en ny mann det ble vanskeligt for meg så stygg som jeg var!!.

Skrevet

Har du fått tak i ham, HI?

Skrevet

En mann med familie gjør ikke sånn etter min mening. Og skal han absolutt på nachspiel, så får han da hvertfall si ifra at han ikke kommer hjem da, og ha på tlf. så du kan få tak i han! Det der hadde ALDRI skjedd her i huset, helt uaktuelt.

Skrevet

blir litt provosert over alle her som umiddelbart tror det verste om han da! la nå mannen få komme hjem før han blir slaktet! går da ikke ann å kaste folk ut om di driter på draget og drikker seg sanseløst full en gang heller... og om han skulle vært utro så bør hun vel følge hjertet og hodet sitt, og det som er best for henne??? opplevde det samme selv igår, fikk tak i han halv to.. hadde selvfølgelig vært full og drukket vel mye.. same old! At en mann ikke kommer hjem betyr ikke at han er utro, og vis versa!! håper uansett HI at alt ordner seg, og at du har fått tak i han nå. Du har lov å bli sint og oppgitt fordi du måtte gå å bekymre deg, dersom det var helt undøvendig.. klem fra meg :)

Skrevet

16:07- Er det greit for deg om han klaar paa venninner av deg ute paa byen ogsaa? Du tror kanskje at du er ei kul dame for typen din, menveien er dessverre ikke lang foer du er ei doermatte. Du laerer folk hvordan de skal behandle deg, og de faerreste hadde vel akseptert at samboeren hadde vaert borte vekk til langt utpaa ettermiddagen- om man er gravid eller ei.

Skrevet

Det har da hendt her oxo, at han skal på byn oxo får jeg ikke tak i han før dagen etter. Har ikke skjedd mer enn et par ganger på fire år, men forklaringen har vårt logisk. Tom for strøm, eller sovnet på sofaen til en kompis. Jeg er heller ikke sjalu, og jeg er faktisk "sa dum" at jeg stoler på mannen min!

Hadde prøvd å kontakte kompisene hans og hørt med de. Hadde vårt kjempesint når han kom hjem, men det er fordi jeg hadde vårt kjemperedd for han!! Du kan oxo selvsagt ta opp at venninnen din sa at han klådde på henne...

Håper du har fått tak i han nå!!! Begynner å bli lenge siden du har hørt fra han!

Skrevet

Vet du 16.12 Dette er bare tull. Jeg har mange veninner, og det er ikke uvanlig at min mann kan stryke litt på de, det samme kan jeg gjøre med hans kompiser.

Det er ikke dermed sagt at han er utro. Ha nå litt selvtillitt damer! Jeg vet at noen menn er utro, og jaggu er det mange kvinner som er det også.

Jeg stoler på min mann, men er selvsagt ikke verken blind eller dørmatte av den grunn. Er han utro, så javel. Det hjelper ikke meg å sitte hjemme å være mistenksom!

Håper alt er bra med mannen din, og at du har fått tak i han nå HI.

Skrevet

Har bange anelser for denne situasjonen. Lukter samlivsbrudd lang vei...

Skrevet

16:35 du synes det er ok at mannen din stryker litt på venninne dine? jaja, det står enten åpent forhold eller dørmatte i pannen din synes nå jeg. Hadde aldri akseptert at mannen min skulle ha klådd på mine venninner, hadde blitt sint på mannen og samtidig veldig flau ovenfor venninnen..

Synes det er veldig dum oppførsel av mannen din: hva slags unnskyldning han enn kommer med, jo for han har sikkert en kjempefin en på lur, så er det absolutt ikke ok oppførsel..

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at 16:07 og 16:35 syns det er heelt greit at typen klår på venninnene hennes ute på byen når hun ikke er med. Kanskje på tide å få litt respekt for seg selv? Vanlige mennesker ville ha syns at det var ydmykende at typen viser dem så lite respekt, men kanskje hun og vennene er i et swingermiljø? Ingen jeg kjenner ville ha akseptert noe sånt.

Jeg håper alt er i orden med mannen din, HI, og at det ikke skjedde noe i går.

Skrevet

Nå har han kommet hjem, og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...

Han sier han har sovet over hos en kompis han var på nach hos. Jeg forklarte han at jeg var engstelig og at neste gang hadde jeg satt stor pris på at han sendte en sms og sa fra... Han var visst så full at han ikke tenkte på det.

Har ikke fortalt ennå hva min venninne sa. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem. Grunnen til at hun bare lo av det var at han var jo så full og hun er en veldig god venninne av oss begge, så jeg tviler på at det lå noe i det...

HI

Skrevet

DETTE ER ET TULLEINNLEGG!

HVORFOR?

FORDI OPPEGÅENDE MENNESKER BLIR REDD FOR AT NOE SKAL HA HENDT SINE KJÆRE, OG VIL SOM EN NATURLIG REASKJON RINGE RUNDT OG ETTERLYSE NOEN SOM IKKE HAR KOMMET HJEM!

DETTE ER GARANTERT SKREVET FOR Å LIVE LITT OPP MENS DEBATTEN GR TREGT PÅ FORUMET!

Skrevet

Ville ikke en kamerat sørget for å gi deg beskjed om at mannen din sov trygt hos ham? I alle fall når det gikk langt ut på ettermiddagen dagen derpå.

Hvorfor har du ikke kontaktet alle vennen hans for å høre om han var der, hvis historien din er sann? Ingen normale og engstelige folk sitter og venter på at de skal dukke opp, uten at man i det minste prøver å lokalisere dem selv.

Jeg tror du lyver, HI.

Skrevet

Dere kan tro hva dere vil og bruke caps lock alt dere vil.

Har ikke sagt at jeg ikke har prøvd å ringe rundt jeg. Jeg har ikke vært her inne og svart dere så hva tror dere jeg har gjort....?

En av kompisene han var ute med trodde han hadde blitt med en annen kamerat hjem på nach så da slo jeg meg til ro med det.

Hadde nok ventet litt til før jeg hadde kontaktet politiet ol...

Hvorfor lage tulleinnlegg om noe sånt forresten?

HI

Skrevet

Godt å høre at han er kommet vel hjem.

Hvordan virket han da? Skal du konfrontere han med det venninnen din sa?

Håper det går bra og at du finner ut av sannheten.

Skrevet

I samme slengen som dere diskuterer denne forsvinningen kan du jo også nevne hvordan du har det når sexlivet er ikke-eksisterende, to fluer i en smekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...