Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 12+1 idag, og første tri. er ENDELIG fullført! Guuuud,for en delig følelse Venter vårt første barn. Var gravid rundt juletider også,men mistet i MA i 8.uke. Denne gangen SKAL jeg klare det!!:) Ha en fin,fin søndag jenter!! Jeg er hoppende glad,og skal nyyyyte tiden fremover
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Hei Jeg er og nettopp kommet og er 12+1 jeg og, så da har vi termin samtidig hehe Herlig følelse å være vel overstått med 1.trim!
aloha83 Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer og velkommen! Jeg er 15+6 og har 'senketæ skuldrene litt!
ES76 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg er også 12+1:) Med tvillinger. Etter to AIH og 3 IVF funket naturmetoden mens vi ventet på å starte siste offentlig godkjente IVF-forsøk:) Har ikke senket skuldrene helt, men godt å ha de kritiske tre første månedene bak meg.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Takk :) Gøy at vi har termin samtidig da ES76: Wow,det er ikke verst kjempe bra at det funket, og krysser fingrene videre for deg og alle andre Jeg har ikke "senket" skuldrene... Skal til første kontroll imorgen, så får håpe alt står bra til
dixie79 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Hei. kom inn hit i går jeg også Er første min også, er uke 20 og noen dager sånn ca.. Så Gratulere så masse og onsker deg en fin fin dag!!
sonderskov Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Hei!! Jeg er 12+2 idag, så jeg har vel termin nesten samtidig som dere!! Det var skjønt å kunne hoppe inn på 2. trimester... Men jeg klarer fortsatt ikke å tro på, at jeg virkelig er gravid... Jeg skal på privat UL i morgen... Det bliver SPENNENDE!!! Trenger å se det med egne øyne, at det er en baby derinne.... Lykke til alle sammen!! ;-) Blir artig å følge med hverandre her....
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer :) Jeg trodde jeg var bare 2 mnd på vei, intil legen på min 1 sv.kontroll forrige uke sa jeg var i 15 uke... nå uke 16..... Så jeg har visst gått 3- 3,5 mnd gravid og ikke visst noe...
Gjest Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Takk Og gratulerer så mye til dere også Oi,det må da være deilig å bli flyttet lengre fram skulle ønske det skjedde meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå