Gå til innhold

Kommer hoppende inn hit i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 12+0 og kan endelig entre 2.tri!!

Formen hittil har vært veldig bra, og jeg håper den fortsetter å være det også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen! :)

Selv er jeg 15+6 og ligger litt 'foran'. :)

Skrevet

Velkommen inn her :))

Husker deg godt fra "bli gravid" og 1 trim :)))

Jeg er 18+0 i dag :)

Du har ein spennende tid foran deg :))

Skrevet

Hei Egget, hyggelig å se deg her! :) Lykke til videre i svangerskapet! :))

Skrevet

Tusen takk jenter :) Håper det går bra med dere og de voksende magene :) Jeg gleder meg til jeg får kulemage slik at andre også kan se at jeg er gravid!

Skrevet

Velkommen etter, om enn ikke så langt bak;-)

Så gøy at vi er så nærme. Formen min er også finfin, og gleder meg også til å virkelig vise fram magen. Føler meg større nå enn med de to forrige, men det er vel vanlig;-), man glemmer så fort. Var sikkert lik sist også, men mindre med førstemann, det har jeg sett på bilde.

I morgen skal jeg på første legekontroll. Håper alt står bra til med knøttet:) Som sagt håper jeg også jeg får en tidlig ul pga koniseringen i januar... Er litt nervøs for det der. Lurer på om livmorhalsen min blir målt også...

Og så har vi bestemt oss for likevel å vite kjønn hvis det er mulig:-) har blitt så utrolig nysgjerrig etter å ha tatt ringtesten flere ganger og fått samme resultat hver gang; jente ;-)

Skrevet

Velkommen hit, Egget. helt utrolig at du allerede har kommet deg inn hit! Det har gått fort synes jeg!!!!!!!! jeg har bare et par uker igjen da, men koselgi å være i samme forum ;)

Skrevet

Hei hei :)

Tida går kjempefort ja :) Plutselig er jeg 12+2 :D Herlig følelse!! Gleder meg til livmora kommer opp, slik at jeg kanskje kan kjenne litt mer at jeg er gravid :)

Skrevet

Bare vent! Plutselig er den der, og så "plopper" magen ut helt av seg selv. ganske utrolig ;) magen min går nå helt opp til ribbeina! det er utrolig rart å tenke på at den for bare noen få måneder ikke syntes i det hele tatt! Til og med tungt å bøye seg ned og alt sånt nå ;)

Skrevet

Hehe, så gøy det skal bli :)

Har ei venninne som er 5,5 mnd på vei, og magen hennes går også helt opp til ribbena..slitsomt sier hun :) Men, den vil vel synke litt når man kommer lenger ut i svangerskapet?

Skrevet

Ja, tror den synker litt på slutten, så det går nok fint ;) det ordner seg nok uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...