Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 I dag er jeg 12+0 og kan endelig entre 2.tri!! Formen hittil har vært veldig bra, og jeg håper den fortsetter å være det også
aloha83 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer og velkommen! Selv er jeg 15+6 og ligger litt 'foran'.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Velkommen inn her ) Husker deg godt fra "bli gravid" og 1 trim )) Jeg er 18+0 i dag Du har ein spennende tid foran deg )
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Hei Egget, hyggelig å se deg her! Lykke til videre i svangerskapet! )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 Tusen takk jenter Håper det går bra med dere og de voksende magene Jeg gleder meg til jeg får kulemage slik at andre også kan se at jeg er gravid!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Velkommen etter, om enn ikke så langt bak;-) Så gøy at vi er så nærme. Formen min er også finfin, og gleder meg også til å virkelig vise fram magen. Føler meg større nå enn med de to forrige, men det er vel vanlig;-), man glemmer så fort. Var sikkert lik sist også, men mindre med førstemann, det har jeg sett på bilde. I morgen skal jeg på første legekontroll. Håper alt står bra til med knøttet:) Som sagt håper jeg også jeg får en tidlig ul pga koniseringen i januar... Er litt nervøs for det der. Lurer på om livmorhalsen min blir målt også... Og så har vi bestemt oss for likevel å vite kjønn hvis det er mulig:-) har blitt så utrolig nysgjerrig etter å ha tatt ringtesten flere ganger og fått samme resultat hver gang; jente ;-)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Velkommen hit, Egget. helt utrolig at du allerede har kommet deg inn hit! Det har gått fort synes jeg!!!!!!!! jeg har bare et par uker igjen da, men koselgi å være i samme forum
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2009 Hei hei Tida går kjempefort ja Plutselig er jeg 12+2 Herlig følelse!! Gleder meg til livmora kommer opp, slik at jeg kanskje kan kjenne litt mer at jeg er gravid
Lillemor + bittelillemor Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Bare vent! Plutselig er den der, og så "plopper" magen ut helt av seg selv. ganske utrolig magen min går nå helt opp til ribbeina! det er utrolig rart å tenke på at den for bare noen få måneder ikke syntes i det hele tatt! Til og med tungt å bøye seg ned og alt sånt nå
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2009 Hehe, så gøy det skal bli Har ei venninne som er 5,5 mnd på vei, og magen hennes går også helt opp til ribbena..slitsomt sier hun Men, den vil vel synke litt når man kommer lenger ut i svangerskapet?
Lillemor + bittelillemor Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Ja, tror den synker litt på slutten, så det går nok fint det ordner seg nok uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå