Gå til innhold

gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt cb test og er en kraftig strek... (den som er alene når man ikke er gravid) og en VELDIG svak strek over.... kan jeg da være gravid? og hvordan skal jeg i såfall finne ut om jeg er det?? tusen takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!Da er du gravid!!:)

En cb-test viser at du er gravid veldig tidlig, rundt venta mens.. Tar du en test om 2-3 dager vil du se at den vannrette streken er sterkere enn den loddrette!

Er mengden hcg (gravidhormonet) som påvirker fargestreken..

Dersom du er i supertvil å nesten ikke kan tro det, dra til legen å ta en blodprøve! Det tar de uansett når du bestiller time til første svangerskapsoppfølging:) eller så ringer du bare å sier du vil ha en graviditets test via blodprøve!

Lykke til:)

Skrevet

Kjøp deg en cb digital på apoteket imorra, da får du 99,9% sikkert svar. Men om det er farge på den svake streken så høres det ut som du er gravid:) Er det ikke farge på den kan det være en såkalt skyggestrek.

Skrevet

ok, så uansett hvor svak den streken er så er det gravid? sitter med sommerfugler i magen, og tør nesten ikke og håpe at vi klarte det så fort... har jo ikke fått m enda etter jeg sluttet med ppillene for 2 mnd siden heller

Skrevet

er ikke farge som på den andre streken... og som sagt, ser nesten ikke streken heller... så da er det sikkert skygge strek... tar test igjen om noen dager jeg... krysse fingrene for meg da? =)

Skrevet

oi! blir nesten like tette som mine da! 15 mnd mellom, koser oss masse! men tør å innrømme at det er veldig veldig slitsomt! lykke til:)

Skrevet

snuppa mi er 1,5 år hun da=) så blir ikke så tett mellom dem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...