Gå til innhold

Bør jeg bare bite i det sure eplet og

Anbefalte innlegg

Skrevet

bytte til sportsdelen på vogna? :)

Synes det er såå trist jeg. Med de største ungene gledet jeg meg til og sette på sportsdelen, og tror jeg gjorde det når de var mellom 5-6 mnd:)

Men dette er min siste baby,og vil han skal være baby leenge.Han er litt over 7 mnd og fyller ut bagen helt.Og når vi er på trilletur og han er våken vil han sitte og se.Blir litt lettere med sportsdelen da ja:) Huff!

Lille guttene min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben sier nå at han skal gjøre det i kveld :(

Må vel bare hoppe i det da! :)

Skrevet

Tenk så forsnøyd han blir da!? :-) Endelig opp for å se litt også. Babyen din kan han være lenge likevel. Her er vår yngste, en 2 åring med munndiare, fortsatt litt babyen vår ;-) Enn så lenge, kommer jo snart en ordentlig baby her, men tror det fort blir slik at minstebarnet er litt ekstra baby for foreldrene.

Skrevet

Han blir sikkert kjempe fornøyd:)

Får håpe at det snart blir fødsel på deg nå da:) Lykke til!

Skrevet

He he, slik er jeg også=))

Når storebror var baby satte jeg han i sportsvogn og shopping trille allerede ved 5 mnd... Hadde det såååå travelt! Slutta å bruke sportsvogna når han var 1,5 år, etter det var det kun trille=)

Ikke hadde han babyklær, bare tøffe olabukser og hettegensere...

Mens når lillebror var baby kjøpte jeg sparkebukser og skikkelige babyklær. Dyp bagen brukte jeg vel til han var 8 mnd..... (kan sette opp ryggen på den da) Og sportsvogna har jeg nettopp lagt ut for salg (han er 2 år)

Man holder liksom litt mer på den babygreia med minstemann...

Vi skal ha en til om et år el noe, og da kommer det til å bli veeeldig baby, veeeldig lenge=))))

Skrevet

Skjønner hvordan du har det.

Men de vokser jo - så det er vel greit å få se verden litt mer. Men at det er vemodig, det skal jeg være enig i :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...