celodi Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 bytte til sportsdelen på vogna? Synes det er såå trist jeg. Med de største ungene gledet jeg meg til og sette på sportsdelen, og tror jeg gjorde det når de var mellom 5-6 mnd:) Men dette er min siste baby,og vil han skal være baby leenge.Han er litt over 7 mnd og fyller ut bagen helt.Og når vi er på trilletur og han er våken vil han sitte og se.Blir litt lettere med sportsdelen da ja:) Huff! Lille guttene min!
celodi Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2009 Gubben sier nå at han skal gjøre det i kveld Må vel bare hoppe i det da!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Tenk så forsnøyd han blir da!? :-) Endelig opp for å se litt også. Babyen din kan han være lenge likevel. Her er vår yngste, en 2 åring med munndiare, fortsatt litt babyen vår ;-) Enn så lenge, kommer jo snart en ordentlig baby her, men tror det fort blir slik at minstebarnet er litt ekstra baby for foreldrene.
celodi Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Han blir sikkert kjempe fornøyd:) Får håpe at det snart blir fødsel på deg nå da:) Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 He he, slik er jeg også=)) Når storebror var baby satte jeg han i sportsvogn og shopping trille allerede ved 5 mnd... Hadde det såååå travelt! Slutta å bruke sportsvogna når han var 1,5 år, etter det var det kun trille=) Ikke hadde han babyklær, bare tøffe olabukser og hettegensere... Mens når lillebror var baby kjøpte jeg sparkebukser og skikkelige babyklær. Dyp bagen brukte jeg vel til han var 8 mnd..... (kan sette opp ryggen på den da) Og sportsvogna har jeg nettopp lagt ut for salg (han er 2 år) Man holder liksom litt mer på den babygreia med minstemann... Vi skal ha en til om et år el noe, og da kommer det til å bli veeeldig baby, veeeldig lenge=))))
Gjest Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Skjønner hvordan du har det. Men de vokser jo - så det er vel greit å få se verden litt mer. Men at det er vemodig, det skal jeg være enig i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå