Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde ingen anelse i det hele tatt, så da jeg kom til kusinen min sånn rundt barnetv tider skjønte jeg ingenting. Trodde det bare var hun og meg, men nei da.. Kjempekoselig da! Fikk masse fine gaver til lillebror i magen og hadde verdens mest hyggelige kveld sammen med venner og familie
frk123 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Nei, så koselig da!!!! Heldig du er, det har jeg aldri opplevd! Så fint at dine nærmeste gjorde det for deg:)
Nangiliama Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Ååå, så koslig! Det har jeg også lyst på Føler ikke for å arrangere babyshower selv akkurat, da det lett kan bli litt sånn: å skal dere ikke komme og gi meg masse gaver, men så trivelig å få feira graviditeten og den forestående fødselen slik!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Det var veldig koselig og ikke noe som har skjedd meg før heller. Var litt sånn som på tv hvor de klarer å lure hovedpersonen helt trill rundt
VinterSol+2 Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 så moro! og ekstra gøy for de som arrangerte når deklarte å lure deg helt! hehe
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2009 Det har du rett i. Kusinen min sa at jeg måtte ta med skinke for det hadde hun ikke til de bakte potetene vi skulle spise, så jeg troppet opp med skinke i hånda jeg, også var alt bare tull Hi hi..
duracellmamma Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Mamma til mia og knøtt i magen.... da var vi heldige begge to i går da:) ble også overrasket med babyshower kjempemorro, med kaker og gaver, og god mat:) fikk du mye fint? noe du sikkert trengte som du slapp å kjøpe
1gang09 Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 så koselig:) Synes det hadde vært kjempe gøy med noe sånt selv jeg:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 9. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2009 Kikki85 Jeg fikk mye fint ja, masse fine og blå klær, samt en del småting som olje, Mesoft kompresser o.l, slike ting man trenger men gjerne drøyer med å kjøpe.. Fikk du mye fint eller?
duracellmamma Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Mamma til mia og knøtt i magen : Så supert da:) morro og ååpne alle gavene kan jeg tenke meg:) ja fikk det jeg trengte aller mest, som luer og helsetepper og lign som jeg ikke har fått kjøpt enda... lenge igjen til terminen hos deg eller? termin 7.9 jeg:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 9. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2009 Kikki85 Det høres ut som om vi hadde en like fin kveld i går begge to Jeg har termin 01.09, så det er ikke så mange dagene igjen egentlig. Gleder meg masse til han kommer, men er ikke like utålmodig som forrige gang.. Er det din første eller?
duracellmamma Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Mamma til mia og knøtt i magen ja det tror jeg du sto med skinke i døra og jeg sto med pizza som jeg skulle slenge i ovnen hehe På en måte blir det min første levende da:) fikk tvillinger ifjor som ble altfor tidlig født ... så du kan tenke deg selv hva som skjedde så jeg er nok litt utålmodig for å si det sånn, føler jeg har gått gravid superlenge men aldri noe baby Så jeg mener det er på tide at han kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå