Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hvordan går det med dere? Her gikk jeg å la meg i går kjempeskuffet. Trodde faktsk ikke jeg ville gå til termin denne gangen, så mye for magefølelsen av at hun skulle komme før, hehe... Hadde en del murringeruten noen samentrekninger i natt, og har hatt litt blodig utflod når jeg stod opp i dag, så må innrømme at jeg er litt spent nå på hvordan dette utvikler seg. Ellers er formen laber fortsatt, så hadde vært deilig å bli ferdig nå snart!
Nangiliama Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Er jo ikke dårlige tegn det da! Krysser fingrene for at du får ordentlige rier snrt!
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 ei uke..men egentlig er det leenge til:) lykke til videre da...
Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Takker, er nok ingen rier her nei, men lov å håpe det kommer noen ;-) En uke er ikke lenge nei, det går fort!
Lipsy Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Det høres ut som noe er på gang for deg, din heldiggris! :-) Jeg er 3 dager unna termin, også jeg er skuffet over at jeg må vente så lenge.. Var 100% innstilt på å føde for ca 1,5 uker siden.. Nå har jeg nesten gitt opp at noe skal skje i det hele tatt... :-(
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jeg har termin i morgen, men føler inegnting som tyder på fødsel... Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Uansett ikke lenge igjen...
cashewnøtta Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Termin i går,men ser ikke ut til at mini har det travelt! Sist fødte jeg 3 dager før termin, så var nok ikke innstilt på å gå over denne gangen heller. Har egentlig ikke vært utålmodig før de siste par dagene, men nå synes jeg det begynner å bli tungt. Sover ikke så bra heller. Vi får krysse fingrene for hverandre! (Høres jo ut som du har flere "fødetegn" enn meg iallefall:) )
Megselv Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Termin i dag, ja :-) Men ingen tegn til fødsel... Har vært kjempeklar i flre uker allerede, så nå har jeg en følelse av at jeg er den eneste i hele verden som ikke kommer til å få ut ungen... Han blir der - er bombesikker! (veldig motløs nå!) Lykke til - krysser fingrene for deg!
JC:-) Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Har termin om 3 dager her, men lillegutt kan bare komme nå. 4 mnd med svangerskapskløe og nesten ingen søvn(gjennomsnitt 3-4 timer pr natt) 1 mnd med kynnere på dagtid Så bare kom til mamma nå!!!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Nei, her stoppet alt opp, ikke mer blødning, ingen murringer, ikke en gang en kynner *sukk* Vi får håpe alle snart får føde nå da, masse lykke til dere andre også :-) Snart er vi jo uansett ferdig, maks 2 uker igjen!
nadjahe Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Termin på fredagen som var... hatt litt vondter men ingen ting som skjer...
Malin90&Talia09<3 Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Termin om 5 dager så fortsatt litt håp på ikke gå over.. Har temnkt jeg kom til å få før masse, av en eller annen grunn innbilte jeg meg at det var litt psykisk også ? At tror man man går over og er innstilt på det, så går man over også, hehe.. Så prøvde litt motsatt.. Men absolutt ingen tegne her føler jeg, kynnere ikke vonde, men thats it.. Så har mistet litt håp, jeg som er så utålmodiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.. Men hun kommer når hun er klar for det :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 9. august 2009 #14 Skrevet 9. august 2009 To dager igjen nå, men ingen tegn på fødsel i nær fremtid. - Joda, har kynnere dagen lang og magen strammer som bare det. Stikker endel nedover når jeg går.. men det er ingen forskjell fra de siste tre ukene.. Vært våken siden klokken fem og rydder manisk i dag. Mannen sukker over redebyggingen, da han dessverre må hjelpe meg med enkelte innfall som magen er i veien for :) Men nå har jeg fått gjort veldig mye og er kjempe fornøyd! I morgen begynner eldstemann på skole (begynner en uke før resten, er privatskole) så har et møte jeg må ha med.. greit at baby venter til etter det, men ser jo ut til at det går greit. Om du har hatt litt blodig utflod, begynner det nok å nærme seg. Det er jo et vanlig tegn. Spennede å se når det skjer..
Gjest Skrevet 9. august 2009 #15 Skrevet 9. august 2009 Har ikke termin før den 22. Men gutten kommer med ks til torsdag:-) Mye maserier om kveldene og nettene, så gleder meg til å bli ferdig. Er jo kjempeheldig som får han en god uke før uansett. Lykke til med fødsel alle sammen. Jeg har en følelse på den 11.August på deg Alva hehe:-) Vet ikke hvorfor:-)
pauline og knerten Skrevet 9. august 2009 #16 Skrevet 9. august 2009 Jeg har termin i overmorgen... Ingen tegn til fødsel nå om dagen, så jeg innstiller meg med alt jeg kan på å gå en god stund over termin (mensterminen er da også en uke etter ul-termin og ungen min er visstnok litt liten for "alderen"). Så får jeg heller bli gledelig overrasket om jeg plutselig våkner med rier :-)
Juni1180 Skrevet 9. august 2009 #17 Skrevet 9. august 2009 Heldige deg som har noen tegn da:) Jeg har 5 dager igjen til termin.. meeeen er så grundig lei!!! Huff, jeg gikk en uke over med første mann men da var jeg ikke halvparten så lei som nå, argh!!' I dag har jeg sendt mann og barn til svigers.. Jeg er jo så suuuur:) Nå ligger jeg og synes synd på meg selv og leter etter tegn til fødsel.. Noe som desverre uteblir.. hihi. Nei, det er jo uansett ikke lenge igjen da men noen dager er helt PYTON!!!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #18 Skrevet 9. august 2009 Tja, tegnene forsvant jo helt her da. Ingen blødninger etter den ene i dag, og ingen kynnere en gang nå :-( Helt stopp. Jaja, dagene går nå...
Vifikkiaugust Skrevet 9. august 2009 #19 Skrevet 9. august 2009 Her har vi 3 dager igjen til termin, men gikk over sist så ingen store forhåpninger denne gangen. Sist tok de vannet på meg 13 dager over termin. Legen har sendt meg til ny vekstestimering som jeg skal på onsdag. Hun tror ungen er stor og antyda at jeg kanskje ikke burde gå mer enn en uke over termin denne gangen. Jaja, forventer meg en baby på 4,5 kg, så uventa var det ikke. Blir spennende å høre hva de regner seg frem til på onsdag. Har hatt små mensmurringer de siste dagene, men sikkert fordi mamma har vært på besøk og vi har rusla rundt i handlesenter, vaska hus og litt sånn. Fått kynnere bare av å se på henne styre rundt jeg;-) Kjedelig at tegnene dine stoppa helt opp da. Håper de snart er i gang igjen og at du snart får hilse på jenta di:)
født25august Skrevet 9. august 2009 #20 Skrevet 9. august 2009 Har termin om 5 dager, slimproppen min gikk igår. men absolutt ingen tegn til fødsel her i gården:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå