Akkuratja Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 4 uker på vei, ett av symptomene var mensemurringer, dette varte noen dager også ga det seg, mener jeg, men de siste dagene er det kommet tilbake, så etter flere sa tidligere,( 2 først, så fikk jeg en jente og så en sa nå i vår) er jeg jo veldig nervøs for å begynne å blø, og gjør ikke annet enn å springe på toalett og sjekke om jeg blør. Men gjør ikke det. Og ved de tidligere sa jeg har hatt har jeg begynt å blø før mensemurringer kom, så kan jo hende det er vanlig... Hva er deres erfaringer?
makkapakka med spire Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde av og på med mensmurringer i hele 1.tri pluss litt ut i 2 tri. Legen mente at dette var normalt, da livmoren vokste og mye skjedde i kroppen.. Er nå 28 uker og hadde faktisk et par dager med murring rundt uke 20-22 også. Tror nok du kan slappe av. Husker jeg leste mye her inne og det var mange andre som også opplevde dette.. Lykke til videre i svangerskapet:O)
Akkuratja Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Tusen takk for svar, da puster jeg litt lettet ut her, godt å høre flere har hatt det. Er litt før mye på tuppa nu etter siste sa. :/ Men d skal gå veien denne gangen.
LillePersille88 ? Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Murringer er normalt:) Var redd i begynnelsen jeg også, helt til jeg fant ut at mesteparten har det:)
lioness* Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Er 15+4 og har en del mensmurringer fremdeles. Husker jeg hadde ganske vonde murringer noen dager både i uke 8 og uke 12, som gjorde meg bekymret. Nå er de svakere, men fremdeles der i ny og ne.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 jeg er 14 uker på vei, og har enkeldte morgener og kvelder med mensmurringer. forrige svangerskap hadde jeg murringer gjennom helle 1. tri, mens denne gangen har jeg det som sagt bare av og til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå