Gå til innhold

Hvor store er deres på 5 mnd? Og hva kan de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så moro å samenligne =)

Gutten min snur seg fra magen til rygg - og omvendt. Han er veldig iverig på å putte alt i munn, og skal kjenne på alt. Han vil helst sitte eller stå, og går til og med bortover når vi holder han i hendene..

Han spiser grøt, mme, middag og noe brødskiver - OG ELSKER DET! hehe, et lite matvrak ja :P

Har ikke begynt å krype eller krabbe, men er veldig iverig i gå stolen sin da, skikkelig racer! hehe..

Hvordan er deres babyer da? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte jo å skrive at han er 68 cm lang og 8 kilo =)

Skrevet

På 5 mnd kontrollen var snuppa 70 cm og 8 kg. Jeg fullammer, så foreløpig får hun bare grøt i tillegg til kvelds. Men nå nærmer hun seg fælt 6 mnd, så jeg vurderer å begynne med grøt til lunsj også. Hun er veldig glad i det.

Hun snur seg enkelt og greit fra rygg til mage, og foretrekker nå å ligge på magen. Da roterer hun og flytter på seg for å få tak i ting, men kryper ikke. Hun har ikke så langt prøvd å snu seg fra rygg til mage. Liker etterhvert veldig godt å stå på beina, men hun "går" ikke noe, slik som din. Elsker å utforske alt, aller kjekkest er det å sitte litt oppreist i sportsvognen og se på hva som skjer ute i verden.

Hun sitter rolig når vi leser bok og er alt annet enn rolig når vi synger og hører på musikk:)

Smiler og er blid dagen lang, en fornøyelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...